شناسهٔ خبر: 46528467 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

فراخوان عمومی استعداد یابی ورزشی ویژه دانشجویان

نخستین فراخوان عمومی برای کشف استعدادهای ورزشی در سال ۱۴۰۰ در دانشکده علوم پزشکی نیشابور منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا نیشابور، رئیس اداره تربیت بدنی در گفت‌وگو با مفدا گفت: ادراه تربیت بدنی در نظر دارد در رشته های مختلف قهرمانی و همگانی انجمن های تخصصی تشکیل دهد.
مجید فرح نیا به موفقیت های ورزشی سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته توانستیم با برنامه ریزی و کشف استعدادهای دانشجویی افتخارات ورزشی زیادی در سطح کشور و استان به دست آوریم.
وی ادامه داد: کسب رتبه پنجم کشوری و رتبه اول استانی در اولین المپیاد بازی‌های فکری و ورزش‌های الکترونیک وزارت بهداشت در بخش دختران با به دست آوردن مدال طلا در رشته دوز سکه ای و رتبه ششم در رشته اتللو، کسب عنوان سوم مسابقات اولین جشنواره غیرحضوری ورزش‌های همگانی دانشگاه های خراسان رضوی در بخش آقایان، کسب مدال طلای مسابقات آمادگی جسمانی دختران، مدال برنز مسابقات طناب زنی در جشنواره ورزش‌های دانشگاهی خراسان رضوی گوشه ای از موفقیت های به دست آمده در حوزه ورزش است.
رئیس اداره تربیت بدنی ادامه داد: شناخت توانمندی و استعداد ورزشی یکی از عوامل مهم در موفقیت های ورزشی است به همین منظور و با هدف حضور پر قدرت در مسابقات ورزشی سال ۱۴۰۰، از کلیه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور که در هر یک از رشته های مختلف ورزشی توانایی دارند دعوت می کنم تا در این فراخوان شرکت نمایند.
علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام  با شماره ۴۲۶۳۲۴۷۰ داخلی ۱۰۹ و شماره همراه ۰۹۳۸۶۶۵۶۴۱۰ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما