شناسهٔ خبر: 46524947 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

انتخابات شورای صنفی دانشکده علوم پزشکی نیشابور اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می گردد

با تدوین تقویم انتخاباتی شورای صنفی، این انتخابات ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت الکترونیک برگزار می گردد

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا نیشابور، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شورای صنفی با حضور منصور نعیم آبادی "معاون فرهنگی و دانشجویی"، زینب سادات گلابگیران "مدیر امور دانشجویی"، مریم باطانی "رئیس اداره رفاه دانشجویی"، محبوبه شفیعی "سرپرست اداره امور خوابگاه ها" و کارشناسان امور دانشجویی برگزار شد.

مدیر امور دانشجویی در ارتباط با انتخابات شورای صنفی گفت: امسال برای اولین بار در دانشکده علوم پزشکی نیشابور به منظور رسیدگی هر چه سریعتر و بهتر به مشکلات و درخواست های دانشجویان، در چهار واحد شورای صنفی خواهیم داشت.

زینب سادات گلابگیران با اشاره به برگزاری انتخابات شورای صنفی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ افزود: با تشکیل دو کمیته اجرایی و نظارت بر انتخابات، تقویم انتخاباتی شورای صنفی تدوین شد.  

وی ادامه داد: بر اساس این تقویم انتخاباتی، مهلت ثبت نام داوطلبان در انتخابات شورای صنفی در چهار واحد خوابگاه دختران، خوابگاه پسران، دانشکده بهداشت و پیراپزشکی و دانشکده پرستاری و مامایی از ۲۴ لغایت ۳۱ فروردین ماه می باشد و کاندیداهای تایید شده می توانند تبلیغات خود را از ۸ اردیبهشت ماه به مدت ۳ روز شروع کنند.

مدیر امور دانشجویی تاریخ برگزاری انتخابات را روز ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: انتخابات شورای صنفی ۱۲ اردیبهشت ماه به صورت الکترونیک برگزار می گردد.

لازم به ذکر است شورای صنفی دانشجویان نهادی دانشجویی است که به منظور مشارکت دانشجویان در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای امور صنفی، رفاهی و آموزشی دانشجویان شکل گرفته است.

آیین نامه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی

نظر شما