شناسهٔ خبر: 46521958 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت به مناسبت شهادت محیط بانان زنجانی

مدیرکل محیط زیست گیلان در پیامی شهادت محیط بانان استان زنجان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ساسان کفایی، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در پی شهادت ۲ محیط بان جوان در منطقه حفاظت شده استان زنجان پیام تسلیتی منتشر کرد.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

شهادت محیط بانان سرفراز، شهید مهدی مجلل و میکائیل هاشمی بار دیگر محیط زیست و دوستداران طبیعت را به سوگ نشاند و تألم و اندوهی جانکاه را در دل و جان تمامی خادمان و فعالان زیست محیطی کشور بر جای گذاشت.

این جانب ضمن محکوم نمودن این جنایت رذیلانه علیه حافظان گمنام و بی ادعای محیط زیست میهن عزیزمان، شهادت محیط بانان سرفراز شهیدان؛ مهدی مجلل و میکائیل هاشمی را به خانواده بزرگ محیط زیست کشور به ویژه همکاران داغدارمان در اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان و خانواده معظم و معزز این دو شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده، از خداوند منان غفران و رحمت الهی را برای این دو عزیز از دست رفته مسألت می‌نمایم.

۲ تن از محیط بانان زنجانی؛ میکائیل هاشمی متولد ۱۳۵۸ و مهدی مجلل متولد ۱۳۶۶، شامگاه دوشنبه ۱۶ فروردین ماه در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده "فیله خاصه" در شمال غربی استان زنجان بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ع

نظر شما