شناسهٔ خبر: 46227199 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فینگرفود و سینی مزه

صاحب‌خبر -

این روزها به دلیل مشغله‌های زندگی و درنتیجه کمبود وقت، نوع صرف وعده‌های غذایی و نحوه پذیرایی در میهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف تغییر یافته است؛ به‌گونه‌ای که میزبان به دلیل محدودیت زمانی، وقت کافی برای تهیه و تدارک تمام اقلام پذیرایی از میهمان­ها مانند غذای اصلی و یا پیش‌غذا و دسر را ندارد. 

فینگرفود و سینی مزه


 

 یکی از این تغییرهای قابل‌توجه که توانسته جایگاه خود را بین محصولات غذایی پیدا کند، خرید فینگرفود و سینی مزه است. شاید بتوان گفت فینگرفود یا همان لقمه‌های انگشتی از دیرباز در فرهنگ ما وجود داشته است و این روزها تنها با نامی جدید، هویتی جدید کسب کرده است، وگرنه همه ما طعم لقمه‌های نان و پنیر و سبزی عصرانه خانه مادربزرگمان را به خاطر داریم.

دنیای فینگرفودها، دنیایی جذاب با تنوع رنگی زیاد و طعم‌های متفاوت و خوشمزه است که می‌تواند سفره و یا میز پذیرایی شما از میهمان­های عزیزتان را چند برابر جذاب و چشمگیر سازد.

فینگرفود و سینی مزه

استفاده از فینگرفودها در مراسم‌های مختلف از جمله تولد، جلسه خواستگاری، سفره افطاری، سفره عقد، جلسه دفاعیه و ... مزایای بسیاری دارد که می‌توان به افزایش جذابیت بصری در نحوه پذیرایی، اقتصادی و به‌صرفه بودن، جلوگیری از اسراف و دست‌خورده شدن ظرف‌های بزرگ غذا، گردآوری تنوع بالایی از طعم‌های مختلف کنار هم و ... اشاره کرد. آن‌قدر فینگرفودها متنوع و جذاب هستند که قطعاً شما به عنوان میزبان می‌توانید گزینه موردنظر خود را پیدا کرده و پذیرایی خود را تکمیل سازید؛ به‌گونه‌ای که به راحتی می‌توان با توجه به زمان برگزاری میهمانی و دورهمی، فینگرفود سرد یا گرم را تهیه و به آسانی برای میهمان­ها سرو کرد.

همان‌گونه که بیان شد دنیای فینگرفودها آن‌قدر متنوع و رنگارنگ است که دیگر جای نگرانی برای میزبان باقی نمی‌گذارد. چه میهمان گیاهخوار داشته باشید، چه جشن تولدی با حضور کودکان یا میزبان یک دورهمی با اعضایی جوان هستید، می‌توانید فینگرفود مناسب میهمانی و میهمان­های خود را انتخاب و سفارش دهید.

تا به اینجا از مزایای استفاده از فینگرفودها در انواع میهمانی‌ها گفتیم، اما تهیه این همه فینگرفود متنوع و رنگارنگ کار سخت و زمان‌بری است! همه ما می‌دانیم که برگزاری مراسم، میهمانی و هر رویدادی در هر ابعادی که باشد، سختی‌های خاص خود را دارد و میزبان از چند روز قبل به فکر تهیه و تدارک و مهیا کردن شرایط پذیرایی از میهمانان است. این پروسه به خودی خود ممکن است استرسی در میزبان ایجاد کند که مانع از تمرکز او و عدم برنامه‌ریزی درست و درنهایت کمبود وقت شود.

 تهیه غذاهای اصلی و چیدمان وسایل پذیرایی ممکن است آن‌قدر وقت‌گیر باشد که میزبان دیگر وقتی برای تهیه پیش غذا، دسر و سینی مزه نداشته باشد؛ اما میهمانی و جشن تولد که بدون این خوراکی‌های خوشمزه و هیجان‌انگیز لطفی ندارد! در ادامه به معرفی مجموعه‌ای حرفه‌ای می‌پردازیم که می‌توانید با خیال راحت و اطمینان کامل از کیفیت و سلامت مواد اولیه و بهداشتی بودن مراحل تولید و بسته‌بندی، این خوراکی‌های خوشمزه و دوست‌داشتنی را با تنوع بالا سفارش داده و در مراسم و میهمانی­های خود، برای عزیزانتان سرو کنید.

فینگرفود و سینی مزه

مجموعه یامیران چند سالی است که با هدف ارائه محصولات غذایی متمایز و با کیفیت فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز نموده و توانسته است با تلاش بسیار و اولویت قرار دادن کیفیت و رضایت مشتریان، جایگاه خود را در این صنعت تثبیت نماید. به جرات می­توان وجه تمایز این مجموعه نسبت به دیگر فعالان این حوزه را، جدای از کیفیت بالای مواد اولیه، تنوع بالای محصولات دانست! به‌گونه‌ای که شما می‌توانید برای هر مراسمی که پیش رو دارید، انواع فینگرفود، پیش غذا، غذای اصلی، دسر، سالاد، نوشیدنی، کیک، سینی مزه و دیگر محصولات غذایی مورد نیاز خود را یکجا خریداری و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

 از دیگر نکات قابل توجه مجموعه یامیران، توجه و تاکید بر لزوم بسته‌بندی بهداشتی و تضمین ارسال به موقع محصولات است که این ویژگی‌ها می‌تواند خیال شما را به عنوان میزبان آسوده سازد که سفارش خود را یکجا و به صورت کاملاً بهداشتی و در زمان مشخص شده دریافت کرده و مراسم و میهمانی خود را به بهترین نحو ممکن برگزار و خاطره‌ای خوش برای خود و میهمان­هایتان رقم بزنید.

فینگرفود و سینی مزه

 شایان ذکر است که یامیران برای شرکت‌ها و مؤسساتی که قصد برگزاری همایش، سمینار، دورهمی کاری، قرار ملاقات‌های بزرگ، شرکت در نمایشگاه‌ها و ... را دارند و می‌خواهند بهترین نتیجه را از رویداد خود به دست آورند، تیمی خبره و حرفه‌ای را تشکیل داده است که می‌توانند چنین مراسم‌هایی را با بالاترین کیفیت و بازده و رضایت حداکثری برگزار کنند.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها:

نظر شما