شناسهٔ خبر: 46198273 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش رئیس فدراسیون اسکی به خداحافظی جنجالی

نمی‌دانم فروغ عباسی چند بار اجاره پیست داده!

اسکی در چند وقت گذشته با حاشیه‌هایی روبرو شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فروغ عباسی ملی پوش اسکی ایران به تازگی از تیم ملی کناره گیری کرده است. او اخیرا فاش کرد حتی برای تمرینات تیم ملی اجاره پیست می دهد. این مسئله جنجال ساز شد. امروز نظریان رئیس فدراسیون اسکی در این باره توضیحاتی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه داد:

*خانم عباسی از سرمایه های ورزش ایران هستند و بالاخره اتفاقی که افتاد ناشی از فشار تمرینات بود. ا

*به نظرم این مسئله طبیعی بود. وقتی یک ستاره در مجموعه ای وارد می شود، فدراسیون باید کمک  کند و آن ورزشکار ساپورت شود تا در آرامش بتواند فعالیت هایش را پیش ببرد.

*یکی دو بار محدودیت هایی برای خانم عباسی اعمال شد که نه تقصیر ایشان است و نه تقصیر فدراسیون اسکی! نباید دنبال مقصر باشیم. فدراسیون تحت قرارداد با بخش خصوصی است. امروز ما پیست نداریم. با پیست دیزین فعالیت کردیم که جای تشکر دارد. همینطور از مسئولان پیست دربندسر تشکر می کنم. شاید یکی دو اتفاق هم در این مدت افتاده باشد.

*ببینید آقایان در پیست تمرین کردند، بدون هیچ محدودیت و درگیری. حتی تیم ملی بانوان هم به شیراز رفت و آنجا اردوی بسیار خوبی داشت و مجوعه سپیدان کمک زیادی کرد. ما باید با پیشت های شخصی تعامل کنیم تا شرایط کاری خوب به وجود بیاید. حالا ممکن است در این بین یکی دو مورد هم ضعف هایی وجود داشته باشد.

*من نمی‌دانم که خانم عباسی چندبار هزینه پیست داده است یا آنها چند بار از ایشان پول گرفته اند. من در این مورد با خانم عباسی صحبت نکردم. ما برای تعداد حرف نمی زنیم برای رفع محدودیت حرف می زنیم.

*هیچ محدودیتی برای بازگشت خانم عباسی وجود ندارد. درهای تیم ملی به روی ایشان باز است.خانم عباسی جزو المپین ها و سرمایه های ما هستند. درهای تیم ملی به روی هیچکس بسته نیست. ما علاقمند هستیم که ستاره ها به تیم ملی برگردند.

252 252

نظر شما