شناسهٔ خبر: 46162997 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

"سکوت آوا" برنده جایزه بهترین فیلم خارجی جشنواره لس ترز ونزوئلا شد

فیلم کوتاه " سکوت آوا " تازه‌ترین ساخته غلامرضا نعمت پور، برنده جایزه بهترین فیلم در گروه بین المللی جشنواره لس ترز ونزوئلا شد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۲۳:۰۴
کد خبر ۷۶۹۴۲۷۷
دانلود PDF

فیلم کوتاه " سکوت آوا " تازه‌ترین ساخته غلامرضا نعمت پور، برنده جایزه بهترین فیلم در گروه بین المللی جشنواره لس ترز ونزوئلا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فیلم کوتاه " سکوت آوا " تازه‌ترین ساخته غلامرضا نعمت پور، فیلمساز لرستانی و مدرس سینما، برنده جایزه بهترین فیلم در گروه بین المللی جشنواره لس ترز ونزوئلا شد.

 "سکوت آوا"، با یک دستاورد بی عیب و نقص، از موانع فرهنگی عبور کرده و داستانی پیچیده را به صورتی بسیار ماهرانه و بدون قضاوت روایت می‌کند.

این فیلم مشکلات اجتماعی مختلفی را ارائه می‌دهد و هیچ قصد اخلاقی برای ارائه پاسخی ندارد که خطر ساده سازی این مسائل ظریف را به همراه داشته باشد. فیلم بدون احساس اجبار، لذت بخش و با استفاده زیاد از منابع روایی، ما را مجبور می‌کند تا در موضوعاتی مانند نقش زنان در جامعه امروز، اعتبار ازدواج به عنوان یک نهاد و پیامد‌های جنگ تأمل کنیم. "سکوت آوا" اثبات بزرگی از قدرت سینما به عنوان هنر؛ بدون نیاز به منابع عالی، تردید ایجاد می‌کند و بیننده را به طرح نظری بدون تعصب دعوت می‌کند.
انتهای پیام/ر

نظر شما