شناسهٔ خبر: 46122863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار تفت:

نخبگان وارد گود خدمت شوند

فاطمه رهبر يزدي

فرماندار شهرستان تفت به ثبت نام غیرحضور داوطلبان شوراهای شهر اشاره کرد و خواستار حضور نخبگان در گود خدمت شد.

صاحب‌خبر -

«علیرضا نوکار» با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط ستاد انتخابات کشور و با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن، نرم‌افزار دستکتاپی و حضور در دفاتر پیش‌خوان دولت در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کنند لذا برای تائید اطلاعات حضور در فرمانداری نیاز نیست.

فرماندار تفت با اشاره به اطلاعیه شماره شش ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از فردا بیستم اسفند ماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ادامه دارد.

وی به تشریح نحوه ثبت‌نام داوطلبان در این دوره از انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری، از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و همچنین از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری ثبت نام داوطلبان امکان پذیر است.

این مسئول افزود: از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) داوطلبان می‌توانند در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر شرکت کنند.

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان تفت با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد: داوطلبان در صورت امکان از طریق سامانه‌های معرفی‌شده و به صورت غیرحضوری می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند و نیازی به حضور در فرمانداری برای تائید اطلاعات نیست.

وی ادامه داد: پس از تائید اطلاعات توسط عوامل ستاد انتخابات شهرستان پیامک تائید نهایی یا عدم تائید برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، نوکار با اشاره به این که افراد دارای توان خدمت در شوراهای اسلامی شهر می‌توانند در میدان خدمت حاضر شوند، گفت: امیدوار هستیم که در این باره با حضور نخبگان و فرهیختگان شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

انتهای پیام

نظر شما