شناسهٔ خبر: 46122643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

دکترسجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل؛

مرحله دوم پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین در روزهای پایانی سال جاری برگزار می شود

دکترسجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از مرحله دوم پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین در روزهای پایانی سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و و جوانان استان اردبیل پنجاه و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل با حضور ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و با موضوع برنامه ریزی هفته جوان، تشریح کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیگیری مصوبات جلسه پنجاه و یکمین جلسه ستاد با موضوع موانع ازدواج و افزایش طلاق در استان اردبیل برگزار شد.
دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این جلسه گفت: در سال ۹۹ اقدامات قابل توجهی از طرف دستگاه های عضو ستاد انجام گرفت و این اقدامات جای تقدیر دارد و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی و با محوریت جوانان بتوانیم گام بلندی را برای رفع موانع و مشکلات حوزه جوانان برداریم.
دکتر انوشیروانی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب به محوریت هویت دینی، ملی و انقلاب جوانان تاکید شده است و بر همین اساس برنامه ریزی های لازم از طرف اتحادیه انجمنهای دانش آموزی برای انتشار این بیانیه بین جوانان پیگیری شود و از کتاب بیانیه دوم انقلاب در برنامه های فرهنگی و نشست های بصیرتی استفاده سود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تشریح کرد: دومین پویش مشارکت خیرین در راستای تهیه جهیزیه و ملزومات اولیه زوجین برای تشکیل یک زندگی ساده بصورت استانی انجام می گیرد.
دکتر انوشیروانی اضافه کرد: این پویش در آخرین هفته اسفند ماه که مصادف است با اعیاد شعبانیه، توسط، خیرین، سازمانهای مردم نهاد و هیاتهای ورزشی برگزار خواهد شد و مرحله بعدی نیز در عید سعید فطر انجام خواهد گرفت.
او با تاکید بر اینکه لازم است برای تسهیل امر ازدواج جوانان همگی دست به دست هم دهیم، گفت: امید است با اجرای چنین طرح هایی شاهد افزایش ازدواج و تشکیل زندگی موفق ،سالم و اسلامی در بین جوانان استان باشیم.
او با تاکید بر اینکه برنامه های های هفته جوان در سال جاری با شرایط کرونایی و بیشتر بصورت مجازی برگزار شد ادامه داد: در سال جدید هم نیاز است دستگاه های اجرایی نسبت به شرایط، برنامه های هفته جوان را برنامه ریزی و به دبیر خانه ستاد ارسال کنند.

نظر شما