شناسهٔ خبر: 46122553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور شهرستان خبر داد

افزایش چشمگیر تصادفات در زیرگذرهای همدان

آزاده صفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه تصادفات در زیرگذرهای همدان افزایش چشمگیری داشته است، گفت: توقف خودروها پس از برخورد با یکدیگر در محل حادثه مهمترین علت افزایش تصادفات در این معابر است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: سرعت زیاد رانندگان در زیرگذرها و بی‌توجهی آنها به علائم هشداردهنده پس از تصادف در این معابر از دیگر علل افزایش تصادف در زیرگذرها است.

وی اضافه کرد: رانندگان پس از وقوع حادثه‌های خسارتی کوچک خودرو را از زیرگذر خارج نمی‌کنند در صورتی که در تصادفات خسارتی به ویژه در زیرگذرها نباید توقف داشته باشند و رانندگانی که در مسیر عبور می‌کنند به علت مشاهده نکردن علائم با آنها برخورد کرده و به تصادف زنجیره‌ای منجر می‌شود.

جمالی تصریح کرد: به عنوان مثال روز گذشته -دوشنبه ۱۸ اسفندماه- در خروجی زیرگذر صداوسیما شاهد ترافیک طولانی بودیم در حالیکه رانندگان اگر قادر باشند باید در تصادفات یا بروز نقص فنی خودرو را سریع از زیرگذرها خارج کرده و اگر امکان‌پذیر نبود سریع از علائم هشداردهنده استفاده کنند.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه توصیه می‌شود رانندگان در زیرگذرها با حداقل سرعت حرکت کنند، گفت: متأسفانه به این مورد توجه نمی‌شود بنابراین رانندگان قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نیستند.

وی با بیان اینکه امروز در زیرگذر بعثت به علت ترمیم در قسمت میانی چند ساعت محدودیت تردد وجود داشت، اظهار کرد: زیرگذر بعثت دارای دوربین است و دیگر زیرگذرها نیز با همکاری شهرداری دارای دوربین مدار بسته خواهند شد.

انتهای پیام

نظر شما