شناسهٔ خبر: 46122358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار رحیمی:

۴۶ باند خلافکار در چهل‌ودومین طرح رعد پایتخت منهدم شد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در این مرحله از طرح رعد ۴۶ باند سرقت منهدم و ۳ هزارو۷۳۳ مورد از اموال مسروقه کشف شد؛ همچنین ۷۳۹سارق، مالخر و زورگیر و ۲۵ نفر از مجرمان متواری نیز دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی روز سه‌شنبه در حاشیه چهل و دومین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت که در مقر فرماندهی پلیس تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: در این مرحله از طرح، ۸۷۵ پرونده سرقت مورد بررسی قرار گرفت و ۲۹۴ حکم قضایی برای دستگیری مجرمان صادر شد که ارزش اموال کشف شده از سارقان بیش از ۱۳ و نیم میلیارد تومان برآورد شده است.

رحیمی با بیان اینکه در این مرحله از طرح، ۲باند خرید و فروش داروهای کمیاب در فصای مجازی منهدم و ۳۰۰ هزار دارو قاچاق دیثگر نیز کشف شد، بیان کرد: ۱۴ قبصه سلاح جنگی و ۲ قبصه نارنجک جنگی نیز در این طرح از خلافکاران کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پایتخت با هشدار به صنوف مختلف درباره خرید و فروش مواد محترقه، گفت: این روزها بازار مواد محترقه داغ است و  ۶۸ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز و پیش‌سازها شامل اکلیل‌ و سرنج، کشف شد.

سردار حسین رحیمی با بیان اینکه در موضوع کالای قاچاق نیز ۳۶۳ هزار کالا به ارزش ۳ ونیم میلیارد تومان از قاچاق‌چیان کشف شد، افزود: یک باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی و از آن ۶۷ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد. 

این مقام انتظامی درباره بازار ناصرخسرو گفت: ما بر این بازار نظارت داریم این نظارت از یک ماه گذشته تشدید شده است؛ توزیع واکسن کرونا صحت ندارد و پلیس با متخلفان برخورد می‌کند. 

رییس پلیس پایتخت بیان کرد: ما از هم اکنون برای برقراری امنیت بازار در چهارشنبه و پنجشنبه آخرسال در معابر حضور داریم و هشدار می‌دهیم که با خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز به شدت برخورد می‌شود؛ پلیس از ساعت ۲ ظهر، آماده باش است و از اکنون نیز کار اطلاعاتی پلیس شروع شده است و برخورد با برهم‌زنندگان قانون، ادامه دارد.

محدودیت های شبانه برقرار است

وی با بیان اینکه افزیش ترافیک به خاطر افزایش تردد و خریدهای شب عید است و توصیه می‌کنیم مردم صبح‌ها خرید کنند، اظهار کرد: محدودیت‌های شبانه برقرار است؛ آمارها نشان می‌دهد جرایم مهار شده و افزایشی نداشته و این روند طبیعی است و ما همچنان در تلاش برای کاهش جرایم هستیم.

نظر شما