شناسهٔ خبر: 46122269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل امور استان ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور:

کانون های فرهنگی هنری مسجد، خاستگاهی برای رونق مساجد است

براتی با اشاره به اجرای رویداد ملی ایران قوی، افزود: انسجام بخشی و تقویت هم افزایی از اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « حسین براتی» امروز(19 اسفند) در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در خرم آباد، اظهار داشت: انسجام بخشی و هم افزایی از مهم ترین رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در مساجد است.

 

مدیر کل امور استان ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مسجد، خاستگاهی برای رونق مساجد هستند، افزود: شورای هماهنگی ستاد های استانی و ملی کانون های فرهنگی هنری مساجد با عضویت مدیران و مسئولان نهادهای مختلف در راستای تقویت هم افزایی ایجاد شده است.

 

براتی با اشاره به راه اندازی زیست بوم بچه های مسجد، افزود: این سامانه به عنوان گامی زیرساختی برای هدفمند شدن فعالیت کانون ها و تقویت هم افزایی است.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ایران قوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد،  خاطرنشان کرد: امسال رویداد ملی ایران قوی به خوبی در سراسر کشور برگزار شد.

 

براتی ادامه داد: هم اکنون بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر به عنوان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.

 

وی با بیان اینکه 12 رواق و زیرساخت در سامانه بچه های مسجد ایجاد شده است، افزود: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب رواق های تعریف شده در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می شود.

 

براتی خاطرنشان کرد: اطلاع دقیق از آمار کمی و کیفی کانون ها از مهم ترین اهداف سامانه بچه های مسجد است که با توجه به ارزیابی ها و شناخت نقاط قوت و ضعف برای سال آینده از سوی مدیریت ارشد طرح، برنامه ریزی ویژه ای برای نوقص، صورت خواهد گرفت .

مدیر کل امور استان ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اظهار کرد: استان لرستان در طرح ملی ایران قوی خوش درخشیده است و جایگاه خوب و قابل ارتقایی دارد.

پایان پیام/85

نظر شما