شناسهٔ خبر: 46122164 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

فروش واکسن کرونا در «ناصر خسرو»

ما نظارت داریم بر روی این بازار و حدودا در یک ماه گذشته، نظارت تشدید شده است. توزیع واکسن کرونا شیوع ندارد، اما تقریبا دیده می‌شود که پلیس برخورد می‌کند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، صبح امروز چهل و دومین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در ستاد نیروی انتظامی فاتب برگزار شد.

سردار حسین رحیمی گفت: امروز شاهد هستید که چه پرونده‌های مهمی در تجسس کلانتری‌ها کشف می‌شود و سرعت عمل پلیس را میبینید.

وی افزود: روز گذشته افرادی که به تخریب خودرو‌ها مشغول بودند در کمتر از ۴۸ساعت دستگیر شدند و سارقان بدانند تهران برایشان امن نیست.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این مرحله از طرح،۸۷۵ پرونده سرقت مورد بررسی قرار گرفت و ۲۹۴ حکم قضایی برای دستگیری مجرمان صادر شد.

رییس پلیس پایتخت بیان کرد: ۴۶ باند منهدم و ۳هزارو۷۳۳ مورد از اموال مسروقه کشف شد. همچنین ۷۳۹سارق، مالخر و زورگیر دستگیر و ۲۵ نفر از مجرمان متواری نیز دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی گفت: ارزش اموال کشف شده، بالغ بر ۱۳ونیم میلیاردتومان است.

وی افزود: در این مرحله از طرح، ۲باند خرید و فروش دارو‌های کمیاب در فصای مجازی منهدم و ۳۰۰هزار دارو کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:همچنین ۱۴قبصه سلاح جنگی و ۲ قبصه نارنجک جنگی کشف شد.

رییس پلیس پایتخت با هشدار به صنوف مختلف درباره خرید و فروش مواد محترقه بیان کرد: این روز‌ها بازار مواد محترقه داغ است و ۶۸هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز و پیش ساز‌ها شامل اکلیل و سرنج، کشف شد.

سردار حسین رحیمی گفت: در موضوع کالای قاچاق نیز ۳۶۳هزار کالا به ارزش ۳ونیم میلیاردتومان کشف شد.

وی افزود:یک باند توزیع مواد مخدر متلاشی و از آن ۶۷ کیلو مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی درباره بازار ناصرخسرو ادامه داد: ما نظارت داریم بر روی این بازار و حدودا در یک ماه گذشته، نظارت تشدید شده است. توزیع واکسن کرونا شیوع ندارد، اما تقریبا دیده می‌شود که پلیس برخورد می‌کند.

رییس پلیس پایتخت بیان کرد: ما از هم اکنون، برای برقراری امنیت بازار در چهارشنبه اخر سال و پنجشنبه آخرسال در معابر حضور داریم و هشدار می‌دهیم که با خرید وفروش مواد محترقه غیرمجاز به شدت برخورد می‌شود.

سردار حسین رحیمی گفت:پلیس از ساعت ۲ ظهر، آماده باش است و از اکنون نیز کار اطلاعاتی پلیس شروع شده است و برخورد با برهم‌زنندگان قانون، ادامه دارد.

وی افزود: افزایش ترافیک به خاطر افزایش تردد و خرید‌های شب عید است و توصیه میکنیم مردم صبح‌ها خرید کنند، اما محدودیت‌های شبانه برقرار است.

این مقام انتظامی ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد جرایم مهار شده و افزایشی نداشته این و این روند طبیعی است که ما در تلاش کاهش آن هستم.

نظر شما