شناسهٔ خبر: 46122157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهدا و جانبازان زن چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

شهرکرد- ایرنا- شهدا و جانبازان استان چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه در قالب کنگره ملی "لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز" که به صورت ارتباط ویدئوکنفرانس برگزار شد، در شهرکرد تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

چهارمحال و بختیاری طول  سالهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ۱۶ شهید زن و ۴۲ زن ایثارگر  تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
در این آیین از اختر کیانپور، انیس گلمحمدی، پریوش صدری، عصمت کریمی، منیژه نوربخش، زینب شیخ سامانی و سیده پروین امینی از جمله جانبازان زن و خانواده شهدای استان تجلیل شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری در این آیین، عزت و اقتدار کشور را مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی مردان و زنان این مرز و بوم دانست و اظهار داشت: باید همگان تلاش کنند تا این راه تداوم یابد و بر عزت و اقتدار کشور افزوده شود.
جعفر مردانی افزود: پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها از رسالت‌های مهم همگان است و باید در این حوزه اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود.
وی به نقش موثر زنان کشور در عرصه‌های مختلف کشور و سال‌های دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: زنان در موفقیت‌های کشور به اندازه مردان نقش‌آفرینی کرده‌اند و صحنه‌های ایثار و فداکاری زنان در جبهه‌های حق علیه باطل نمود بارز آن به شمار می‌رود.
در این برنامه همچنین از ۲ عنوان کتاب با عنوان" ایران‌دخت" و " گردان ذوالفقار" و پنج عنوان نماهنگ مرتبط با ایثار و شهادت رونمایی شد.

نظر شما