شناسهٔ خبر: 46121425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اختصاص شعب رسیدگی به جرائم انتخاباتی در کهگیلویه/لشکرکشی داوطلبان برای ثبت‌نام ممنوع

دادستان کهگیلویه گفت: داوطلبان انتخابات شورای شهر از ورود با همراهان برای نامنویسی خودداری کنند، اگر بیایند کاندیدا بازداشت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عبدالله سعادتیان امروز در شورای اداری شهرستان از اختصاص دو شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه گفت: داوطلبان ورود به شوراها قانون انتخابات به ویژه ماده 66  را در نظر داشته باشند تا مرتکب جرم و تخلف نشوند.

وی لشکرکشی داوطلبان و حامیان برای ثبت نام را ممنوع خواند و افزود: از الان اعلام تذکر می‌دهم اگر بیایند خود کاندیدا جلوی فرمانداری بازداشت می‌شود.

مدعی العموم کهگیلویه در خصوص پیگیری مطالبات مردم، وعده و وعیدهای مسؤولان برای افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت را متذکر شد و گفت: یک سال قبل یکی از مسوولان استان گفته بود ظرف سه ماه آینده تحویل داده می‌شود با این حال هنوز تکمیل نیست.

سعادتیان خطاب به مسؤولان و متولیان پروژه‌ها افزود: با مردم روراست باشید اگر نمی‌دانید پروژه کی تکمیل می‌شود زمان تعیین نکنید به مردم دروغ نگویید.

وی با اشاره به وقوع تصادفات مرگبار در جاده طولیان ادامه داد: متاسفانه بخشی از کار بین شهرسازی و راهداری پاسکاری می‌شود به فکر باشید.

این مسؤول همچنین انتشار برخی از خبرهای غیر واقع را باعث لطمه زدن به حیثیت شهرستان و زیر سؤوال بردن عملکرد رسانه‌ها دانست و گفت: برخی از رسانه‌ها جوسازی بیجا دارند خبرهایی منتشر می‌کنند که ضمن تناقض‌گویی وجهه شهرستان را زیر سؤوال می‌برند.

دادستان کهگیلویه از دستگیری باند سارقان و اراذل و اوباش در شهرستان خبر داد و گفت: در جمع این باند دخترانی وجود دارند که با پوشش غیر معمول و تیپ پسرانه در سطح شهر تردد داشته‌اند.

انتهای پیام/82016


 

نظر شما