شناسهٔ خبر: 46121417 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وضعیت فعلی آذربایجان‌غربی می تواند آرامش قبل طوفان باشد

سینا پسران افشاریان

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی گفت: وضعیت فعلی استان، می تواند آرامش قبل طوفان باشد .

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی احمد آقاپور در چهاردهمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات کرونای آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی در شیوع بیماری کرونا وضعیت ثابت و پایداری را سپری می کند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی در ادامه افزود:  وضعیت فعلی استان می تواند آرامش قبل طوفان باشد و در صورت تداوم عادی انگاری توسط مردم و مسئولین شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری و فوتی باشیم.

وی بیان کرد: در صورت باز شدن مرزهای استان تردد صورت می گیرد و اتصال کوتاه انجام می شود و احتمال ورود ویروس افزایش می یابد.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی درباره شدت بیماری ویروس جهش یافته انگلیسی بیان کرد: شدت انتقال بیماری در ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بالا است و مدت ۷۲ ساعت می تواند بیمارستان ها را کلاپس کند.

آقاپور درباره ابتلای کودکان افزود: میزان ابتلای کودکان ۳ برابر شده است.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با توانایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی و مسئولینی که در یک سال گذشته با همدلی و هم سویی که در استان بوده بیماری در استان به خوبی مدیریت شده است. با کمترین بی دقتی ممکن است وضعیت بدتر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما