شناسهٔ خبر: 46121231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

در گفت‌وگو با کرج امروز خبر داد؛

کسب رتبه نخست درآمدی توسط منطقه ۹ شهرداری کرج

مدیر منطقه ۹ از کسب رتبه نخست درآمدی این منطقه در سال جاری میان مناطق دهگانه شهرداری کلان‌شهر کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

آرش یگانی در گفت‌وگو  خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: با تلاش و همت مضاعف کارکنان منطقه و همکاری شهروندان موفق شد درزمینهٔ جذب و تحقق بودجه مصوب سال جاری با جذب ۱۵۰درصد از بودجه  میان مناطق دهگانه شهرداری کرج رتبه نخست درآمدی را کسب کند.

وی با اشاره به اهتمام ویژه و اقدامات مؤثر معاونت مالی و اقتصادی منطقه و عوامل تحت امر و برگزاری جلسات متعدد درآمدی  با موضوع راهکارهای جذب حداکثری بودجه همچنین فراهم آوردن زمینه‌های همکاری ساکنین منطقه با شهرداری، عنوان کرد: تحقق مؤلفه‌های مطرح‌شده نقش بسزایی در کسب رتبه اول درآمدی منطقه میان سایر مناطق در یک سال جاری را  داشته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج بیان کرد: مساعدت و همکاری شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض و بدهی‌های معوقه ضمن تسریع و ارتقای کیفی خدمات‌دهی شهرداری به شهروندان موجب پیشرفت عملیات‌های عمرانی نیز می‌شود.

یگانی افزود: افزایش درآمد باعث می‌شود، برنامه‌ریزی‌ها، ارائه خدمات، انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به نحو مؤثرتری انجام شود؛ این مهم علاوه بر آنچه مطرح شد، رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه را نیز به دنبال دارد.

وی افزود: تغییر سیاست‌گذاری درآمدی شهرداری‌ها باهدف تسهیل پیشبرد سیاست‌های توسعه شهری نیازمند توجه ویژه به مدیریت هزینه در کنار افزایش درآمدهاست.

مدیر منطقه ۹ در خصوص جذب بهتر درآمدهای عمومی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی عمومی درزمینهٔ پرداخت به‌موقع عوارض از طریق چاپ بنر در سطح شهر، سامانه پیامکی، چاپ و توزیع تراکت و برچسب عوارض خودرو همچنین توزیع آن‌ها در سطح نمایشگاه‌های خودرو و دفاتر اسناد رسمی نقش بسزایی در تحقق این مهم دارد.

یگانی  در پایان گفت: شهرداری یک‌نهاد مردمی است و تلاش دارد از طریق خدمات‌رسانی گسترده به شهر و شهروندان اداره مطلوب شهر را به نحو احسنت انجام دهد؛ شهروندان نیز در این زمینه می‌توانند با پرداخت به‌موقع عوارض، مدیریت شهری را در ارائه خدمات عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری و اجرای پروژه‌های جدید یاری کنند.

نظر شما