شناسهٔ خبر: 46121081 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شادا | لینک خبر

در همايش سراسری مديران بانك صنعت و معدن مطرح شد؛

خورسندیان بر تلاش برای جذب منابع، رعایت اصل شفافیت و بهبود كفایت سرمایه بانك تأكید كرد

عضو هيأت مديره اين بانك اظهار داشت: نظام برنامه ريزي و استراتژي بانك صنعت و معدن برای سال آتی بر افزايش جذب منابع، شفافيت تر شدن صورتهای مالی و بهبود كفايت سرمايه تأكيد دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از بانك صنعت و معدن، وي در همايش سراسري مديران اين بانك اظهار داشت: يكي از اصلي ترين سياست هاي اعتباري بانك موضوع بانكداري ديجيتال و محصولات ديجيتالي است كه حركت به سمت تحقق آن در فضاي رقابتي امروز يك ضرورت است.
وي افزود: در برنامه راهبردي پنج ساله بانك كه از ابتداي سال 1400 تا پايان 1404 تدوين شده است به موضوعات مهمي همچون تحول ديجيتال، تأمين منابع از مسيرهاي جديد مانند سهامداري شركت هاي تأمين سرمايه و بانكداري شركتي توجه ويژه اي شده است.
خورسنديان عنوان داشت: با رونمايي از محصولات و خدمات نوين اين بانك در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات در سال جاري، تجربه ديجيتال مشتريان در زمينه خدمات بانكی افزايش يافته و درصدد هستيم با ايجاد زيرساخت های لازم و نيازسنجي مناسب و معرفي و ارائه محصولات و خدمات بيشتر در راستاي تحقق كامل بانكداري ديجيتال گام برداريم.
وي همچنين از اهميت توجه به اعتباردهي خرد سخن گفت و عنوان داشت: افزون بر ارائه تسهيلات سرمايه در گردش به واحدهاي توليدي براي افزايش توليد و ميزان اشتغال از طريق اعتباردهی خرد به مشتريان شركت ها و تحريك بخش تقاضا مي توان از شركت هاي توليدي حمايت كرد تا ميزان فروش و سودآوري خود را افزايش دهند.
عضو هيأت مديره اين بانك گفت: در چارت سازماني بانك تمامي نيازهاي شعب و ستاد بانك در نظر گرفته شده و اين چارت به صورت رسمي در سامانه امور اداري و استخدامي ثبت مي شود.
وي همچنين بر لزوم رعايت اصل شفافيت تأكيد كرد و افزود: از همه همكاران درخواست مي كنم در زمينه بودجه و صرف هزينه از سرفصل هاي مربوطه و بهبود وضعيت تراز سود و زيان بانك انضباط و دقت فراواني داشته باشند.

نظر شما