شناسهٔ خبر: 46121044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به میزبانی شهرستان نجف آباد

سمینار روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان

آخرین سمینار روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان در سال ۹۹ با حضور مدیر کل ورزش و جوانان به میزبانی شهرستان نجف آباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، آخرین سمینار روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان در سال ۹۹ با حضور سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، معاونین و مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان به میزبانی شهرستان نجف آباد روز سه شنبه 19 اسفندماه برگزار شد.
سید محمد طباطبایی در این نشست اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا سال سختی را پشت سر گذاشتیم، این ویروس تمام فعالیت های اجتماعی مردم را به ویژه فعالیت های ورزشی تحت شعاع قرار داده اما خدارا شاکریم با برنامه ریزی، کار و تلاش مدیریت بحران، مکان و زمان شد و اتفاقات خوبی برای ورزش و امور جوانان رقم خورد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در راستای بحث کرونا باشگاه داران به ویژه باشگاه های خصوصی خیلی آسیب دیدند، همچنین اداره کل ورزش و جوانان از لحاظ بحث درآمدزایی، فعالیت های ورزشی، اجرای تدوین برنامه راهبردی ورزش واقعا دچار چالش بودیم اما خدا را شکر با پشتکار، برنامه ریزی، تدبیر توانستیم این سال پر مشقت را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: یکی از استان هایی بودیم که پیش رو از دیگر استان ها از فضاهای موجود همچون فضای مجازی و فضای روباز با تعاملی که با ستاد ملی مبارزه با کرونا استان انجام دادیم توانستیم وضعیت بازگشایی اماکن ورزشی را نسبت به استان های دیگر بهبود ببخشیم. هرچند نتوانستیم اهداف کلان و سیاست های راهبردی خود را عملیاتی و اجرایی کنیم .
سید محمد طباطبایی با بیان اینکه برنامه راهبردی و عملیاتی ورزش استان اصفهان با برش شهرستانی و برش هیات های ورزشی تدوین شده است، اظهار داشت: در این برنامه وجود ویروس کرونا مدنظر قرار گرفته که اگر شرایط کرونا باز ادامه دار باشد، رویکرد ما نسبت به این برنامه نگاه سلامت محور و توسعه ورزش قهرمانی می باشد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان از تحصیل کردگان ورزش، اندیشمندان و فرهیختگان جامعه ورزش هستند که در خط مقدم جبهه ورزش تلاش و کوشش می کنند، مطمئنا این عزیزان باید نقشه راه و برنامه برای رسیدن به اهداف داشته باشند.
وی با بیان اینکه برنامه راهبردی ورزش استان اصفهان قابلیت و ضمانت اجرایی خیلی خوبی دارد، گفت: در سالی که (سال99) کمترین درآمد از لحاظ بحث اماکن ورزشی داشتیم خوشبختانه به میزان سال گذشته توانستیم به هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان کمک دهیم و امیدوارم این حمایت ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان ادامه دار باشد.
سید محمد طباطبایی با اشاره به سفر رئیس کمیته ملی المپیک به اصفهان خاطر نشان کرد: در سفر آقای صالحی امیری چند برنامه خیلی خوب را برگزار کردیم که می توان به تجلیل از روسای هیات های ورزشی استان اصفهان، کلنگ زنی دو پروژه بزرگ ورزشی و ... اشاره کرد و این رویدادها در این برهه زمانی بسیار مطلوب بود که در این بین پیرامون ورزشکاران المپیکی استان و دغدغه های معیشتی آنها با رئیس کمیته ملی المپیک بحث و گفتگو شد که دکتر صالحی امیری قول های مساعدی را نسبت به ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک دادند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به تشکیل نشست های تخصصی رشته های المپیکی در اداره کل گفت: استان اصفهان تنها استانی بود که در راستای رشته های المپیکی نشست های تخصصی را انجام می دهد و 16 رشته المپیکی بر اساس آمایش سرزمین برنامه ریزی شده که با همکاری روسای ادارات ورزش و جوانان قرار است این برنامه اجرایی و عملیاتی شود.
وی افزود: در راستای بحث پایگاه های قهرمان پروری صحبت هایی با دکتر صالحی امیری انجام شد که امیدواریم براساس آن سیاست های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم اهداف ورزش را اجرایی و عملیاتی کنیم که در این بین باید از پتانسیل خیرین ورزشیار، باشگاه های ورزشی و ... بهره ببریم.
سید محمد طباطبایی با بیان اینکه در حوزه سخت افزاری با برنامه ریزی و همت واحد فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان کارهای خوبی انجام شده، بیان داشت: از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای جذب اعتبارات ملی جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام استان تشکر میکنم و باید همه هم و غم خود را برای اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح استان اصفهان بگذاریم .
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه تقویم ورزشی هیات های ورزشی شهرستان ها باید با هماهنگی هیات های ورزشی استان اصفهان تدوین شود، ادامه داد: ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان همدل و همسو بودند، امیدوارم در راستای رسیدن به اهداف، برنامه ها و سیاست های اداره کل ورزش و جوانان این تعامل ادامه دار باشد .

نظر شما