شناسهٔ خبر: 46120927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعضای هیات نظارت بر انتخابات در گناباد معرفی شدند

گناباد- ایرنا- اعضای هیات نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان گناباد تعیین و معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

رییس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری گناباد روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کاظم گلباف به عنوان رییس و حسین نجاری و مرتضی امیری به عنوان اعضای هیات نظارت این انتخابات معرفی شدند.

کاظم گلباف افزود: همچنین در بخش کاخک  حسن احمد نژاد به عنوان رییس و عبدالحسین شمسی ثانی کاخکی و محمد مهدی محمدی به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات انتخاب شدند.

اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان گناباد هم ۱۰ روز پیش معرفی شدند.

بر این اساس هادی آریان نژاد به عنوان رییس و سید محمد دوستدار، فاطمه کرمی، رضا عطارباشی و مجید فدوی به عنوان اعضای این هیات معرفی شدند.

در بخش کاخک نیز مهدی شمسی، عباس واحدی و محمد ربیعی و در بخش مرکزی محمود حسن زاده، عباس صادقی و سید علی موسوی به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی انتخاب شدند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.

شهرستان گناباد با ۲ بخش مرکزی و کاخک و چهار شهر گناباد، کاخک، بیدخت و روشناوند و بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۵۵ هزار نفر از جمعیت این شهرستان در مناطق شهری و بقیه در ۱۱۲ روستا ساکن هستند.

نظر شما