شناسهٔ خبر: 46120769 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

️روزانه ۲۰۰ تن مرغ در استان توزیع خواهد شد

استاندار گلستان گفت:برای رفع مشکلات مردم تا اطلاع ثانوی، روزانه ۲۰۰ تن مرغ در بازار توزیع خواهد شد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸
کد خبر ۷۶۹۱۷۱۰
دانلود PDF

استاندار گلستان گفت:برای رفع مشکلات مردم تا اطلاع ثانوی، روزانه ۲۰۰ تن مرغ در بازار توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در سی و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: طی هفته‌های اخیر بیش از ۱۱۰ تن رسیده، اما برای رفع مشکلات مردم تا اطلاع ثانوی روزانه ۲۰۰ تن مرغ در بازار توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: متاسفانه در برخی استان‌های همجوار قیمت مصوب مرغ رعایت نمی‌شود، اما در گلستان تاکید داریم مرغ با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به مردم عرضه شود و دستگاه‌های نظارتی موظف به نظارت بر اجرای صحیح مصوبات هستند.

حق شناس گفت:کشتارگاه‌ها و مرغداری‌های سراسر استان در تمام شهرستان‌ها می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۳ اسفند نسبت به دریافت مجوز عرضه مرغ گرم با قیمت مصوب اقدام نمایند.

او گفت:رستوران‌ها با همکاری اتحادیه مرغداران می‌توانند نسبت به دریافت مستقیم مرغ گرم اقدام کنند تا بدین وسیله از صف‌های تشکیل شده در مقابل مرغ فروشی‌ها کاسته شود.

استاندار گلستان گفت: تلاش داریم طی برنامه‌ای در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ فروردین توزیع مرغ صورت گیرد تا این اقدام نیز زمینه دسترسی ساده‌تر سایر اقشار جامعه به مرغ را فراهم آورد.

انتهای پیام/م

نظر شما