شناسهٔ خبر: 46120604 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کردستان تاکیدکرد:

استفاده از ظرفیت بانک های قرض الحسنه جهت ارائه خدمات رفاهی بهتر به فرهنگیان استان

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش کردستان در دیدار با نمایندگان بانک قرض الحسنه مهر ایران بر استفاده از ظرفیت بانک های قرض الحسنه جهت ارائه خدمات رفاهی بهتر به فرهنگیان استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان،  صبح روز گذشته، عیسی رحیمی رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کردستان در دفتر خود پذیرای نمایندگان بانک قرض الحسنه مهر ایران بود .

وی در این دیدار اظهار داشت: در شرایط اقتصادی فعلی، باید به فکر جذب منابع جدید بانکی برای رفع نیاز های فرهنگیان بود تا از این طریق گام مهم و موثری در جهت ارتقای رفاه آنان برداشته شود.

رحیمی بانک قرض الحسنه مهر ایران را در رده خوشنام ترین و مورد اعتماد ترین بانک ها در سطح جامعه خواند که توانسته خدمات شایسته ای به اقشار مختلف جامعه ارایه نماید .

وی با بیان اینکه طرح های بانک قرض الحسنه مهر ایران ارزنده بوده است؛ اظهارداشت: با توجه به ارائه خدمات شایسته به فرهنگیان لازم است تغییرات و اصلاحاتی در ان صورت پذیرد .

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کردستان در این دیدار پیشنهادات عملی و کاربردی به نمایندگان این بانک ارایه نمود که از آن جمله ایجاد صندوقی همتراز با صندوق وام ضروری بود که می تواند مکمل مناسبی به منظور رفاه حال این قشر فرهیخته استان باشد و همچنین  با تصویب این پیشنهادات  می توانیم شاهد تحولات خوبی در بخش رفاه فرهنگیان باشیم ضمنا  این طرح ها پس از تصویب و انعقاد تفاهم نامه به اطلاع جامعه فرهنگیان استان خواهد رسید.

خاطر نشان می سازد در این دیدار کارشناس مسئول تعاون استان ، کارشناس مسئول تعاون آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج  و از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران مسئول روابط عمومی و بازاریابی، مسئول اعتبارات و  مسئول دایره حقوق حضور داشتند.

نظر شما