شناسهٔ خبر: 46120521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هم‌زمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

برگزاری کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در زنجان

فاطمه توفیقی

نخستین کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز به منظور تجلیل از حماسه‌آفرینان جنگ تحمیلی به ‌صورت ویدئوکنفرانس هم‌زمان با سراسر کشور در زنجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز (۱۹ اسفندماه) در مراسم کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز که با حضور مسئولان کشوری و لشکری به‌ صورت ویدئوکنفراس و هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و روز بزرگداشت شهدا، اظهار کرد: در پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریادل، از ۳۵۳۵ شهید استان، ۴۱ شهیده زن و از تعداد ۷۵۰۰ جانباز استان، ۷۲ جانباز متعلق به بانوان استان است، بانوانی که اولین راهپیمایی انقلاب به نام بانوان این خطه نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان اقدامات ارزشمندی در راستای تکریم بانوان شهیده انجام گرفته است، تصریح کرد: اولین اقدام، نهضت دیدار بود که توسط تیم‌های ۲۲گانه طی دو ماه همه خانواده‌های شهیده زن توسط تیم‌های تشکیل شده، دیدار شد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان ادامه داد: خدمات پایش سلامت به‌طور هدفمند در استان ارتقا پیدا کرده است. ساخت موفق سریال شهید شهریاری که از اویل سال آینده از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد و تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان که در آینده برگزار خواهد شد، اندیشیده شده است.

حقیقی با اشاره به برگزاری دسته عظیم مسجد حسینیه اعظم زنجان که هر ساله این مراسم با حضور خیل عظیم مهمانان از استان‌های هم‌جوار در خطه غواصان دریادل برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و همه‌گیری آن در جهان این مراسم برگزار نشد، این در حالی است که  امسال مردم همیشه در صحنه زنجان، غالب بر ۳۵ میلیارد تومان طرح کمک‌های مومنانه و معیشتی جمع‌آوری شد و در اختیار نیازمندان استان قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما