شناسهٔ خبر: 46120322 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

تکذیب تعطیلی فعالیت‌های آموزشی مدارس در هفته پایانی اسفند99

اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان در رابطه با شایعه تعطیلی فعالیت آموزشی مدارس در هفته پایانی اسفند 99 اطلاعیه صادر نمود.

صاحب‌خبر -

اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان در رابطه با شایعه تعطیلی فعالیت آموزشی مدارس در هفته پایانی اسفند 99 اطلاعیه صادر نمود. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

 

 

باسمه تعالی 
با توجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی فعالیت‌های آموزشی مدارس از روز ۲۳ اسفندماه ۹۹ به اطلاع می‌رساند، تا کنون هیچ دستورالعملی از سوی وزارت متبوع مبنی بر موارد مذکور ابلاغ نگردیده است.لذا نقل خبر فوق از سوی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری کذب بوده و فعالیت آموزشی مدارس کما فی السابق تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
شایان ذکر است تنها مرجع تصمیم گیری در مورد نحوه فعالیت آموزشی مدارس صرفا وزارت آموزش و پرورش و در شرایط فعلی با هماهنگی ستاد ملی کرونا می باشد و چنانچه تصمیمی در این زمینه اتخاذ گردد از طریق پورتال رسمی آموزش و پرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری به نشانیwww.chb.medu.ir و یا پیام‌رسانهای فضای مجازی به نشانی @chbmedu به اطلاع عموم خواهد رسید.
اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش
استان چهارمحال‌و‌بختیاری

نظر شما