شناسهٔ خبر: 46119128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

با انتخاب نفرات برتر؛

جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه در آذربایجان شرقی برگزیدگان خود را شناخت

صاحب‌خبر -
با توجه به سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و با تاسی از تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به موضوع خودکفایی در عرصه‌های مختلف، مصرف کالاهای ایرانی و همچنین به‌ منظور رونق تولید و افزایش مصرف کالاهای فرهنگی در میان اقشار مختلف، جشنواره جایزه فیروزه آذربایجان‌شرقی همزمان با ششمین دوره جایزه ملی فیروزه، با هدف اصلاح الگوی مصرف و ارتقاء و ترویج محصولات فرهنگی و هنری کاربردی با رویکرد کشف خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در استان برگزار شد.
این جشنواره در موضوعات عروسک، نوشت‌افزار،‌ هدایای فرهنگی، کارت پستال و پیکسل برگزار شده و نفرات برتر خود را شناخت. 
در بخش عروسک، مریم علوی میلانی با اثر (اولدوز و کلاغ)، مریم حسن زاده با اثر (ساری گلین) و وحیده زنگ  آبادی با اثر (بختیار وآذرم) به ترتیب مقام های اول تا سوم این بخش جشنواره را کسب کردند.
در بخش کارت پستال و پیکسل، ندا تنهائی مقدم با اثر (ترنم عشق) و سالار عشرت خواه با اثر (کارتون) به ترتیب مقام های اول و دوم این بخش را کسب کردند. 
در بخش هدایای فرهنگی، وحید قنبری با اثر (شیرینی خوری 18سانت) و مهین عباسی نسب با اثر (کاسه ماهی) به ترتیب مقام اول و دوم این جشنواره را به دست آورند. 
در بخش نوشت افزار، حمید عابدینی با اثر (دفتر تحریر استاد شهریار) مقام دوم این بخش را کسب کرده و اثر فرید حسن پور با عنوان (دفتر نقاشی آراز و آیناز)، شایسته تقدیر شناخته شد.

نظر شما