شناسهٔ خبر: 46117034 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

دریافت دومین محموله کمک های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به زلزله زدگان سی سخت | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، در قالب اهدای بسته های غذایی به ارزش 28 میلیارد ریال به زلزله زدگان سی سخت کمک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، سید امیررضا عابدینی در آیین تحویل دومین محموله کمک های وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات به زلزله زدگان سی سخت که با حضور معاون استاندار، مدیرکل هلال احمر استان،  مدیران فاوای استان و رسانه ها در یاسوج برگزار شد افزود: با مشارکت شرکت های ایرانسل، همراه اول و های وب و با هدف حمایت از آسیب دیدگان زلزله سی سخت، با اختصاص 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار، 5800 بسته اقلام خوراکی و بهداشتی تهیه و جهت توزیع میان ساکنان مناطق زلزله زده، تحویل جمعت هلال احمر استان شد.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: این بسته ها شامل اقلام ضروری غذایی و بهداشتی است تا در وضعیت دشوار پس از زلزله، کمک اندکی به خانواده ‌ها و هموطنان عزیزمان در شهرسی ‌سخت باشد.
عابدینی ضمن به اشاره به اینکه این دومین محموله کمک های ارسال شده به منطقه زلزله زده سی سخت توسط خانواده ارتباطات است، خاطرنشان کرد: این اقلام با همکاری شرکت ملی پست، بسته ‌بندی و به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد تا از طریق جمعیت هلال‌ احمر، بین خانواده ‌های آسیب ‌دیده، توزیع شود.
پیش از این کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تهیه و توزیع غذای گرم در میان زلزله زدگان سی سخت و روستای کریک تلاش کردند سهمی در کمک به این هموطنان در شرایط سخت داشته باشند.


نظر شما