شناسهٔ خبر: 46112800 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

ابنا شهرستان‌ها ـ رشت

مسابقه کتابخوانی «فضای مجازی از نگاه رهبر انقلاب» برگزار می‌شود

ابنا

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری سومین مسابقه کتابخوانی ویژه اصحاب رسانه گیلان، اظهار کرد: این دوره از مسابقه با محوریت کتاب «فضای مجازی از نگاه رهبر انقلاب» برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «مهدی پارسا» امروز سه‌شنبه، 19 اسفند 1399 در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان با اشاره به برگزاری سومین مسابقه کتابخوانی ویژه اصحاب رسانه، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه گیلان به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی بین اصحاب رسانه، سومین دوره مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فضای مجازی از نگاه رهبر انقلاب» را برگزار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: کتاب «فضای مجازی از نگاه رهبر معظم انقلاب» از سوی پایگاه تبیینی - تحلیلی و جریان شناسی دیدبان با هدف تبیین منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه فضای مجازی منتشر شده است.

وی اظهار کرد: این کتاب علاوه بر تحلیل فضای مجازی در دنیای امروز، بیانات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه فضای مجازی و جنگ نرم و راهکارهای معظم له برای مبارزه در جبهه مجازی را نیز شامل می شود که به تفکیک موضوعی دسته‌بندی شده است.

پارسا با بیان اینکه علاقه‌مندان برای دریافت کتاب و سوالات مسابقه باید از طریق فضای مجازی اقدام کنند و تصریح کرد: فایل پی‌دی‌اف کتاب مذکور از آدرس اینترنتی http://www.gilnevis.ir/majazi.pdf  قابل دریافت است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان کرد: علاقه‌ مندان جهت شرکت در مسابقه باید پاسخ سوالات انتهایی فایل کتاب را به صورت نمونه ذکر شده، از طریق واتس‌اپ به شماره ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی بسیج رسانه، ۲۹ اسفند ماه سال جاری است، اظهار کرد: به سه نفر از کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را داده باشند، جوایزی اهدا می‌شود.

پارسا در پایان، اذعان کرد: پیش از این نیز سه مسابقه کتابخوانی ویژه اصحاب رسانه با محوریت کتاب‌های «بر مدار آفتاب»، «ساقیان حرم» و «شرح دلبری» برگزار شده که برگزیدگان آن معرفی و تجلیل شدند.

------------------

پایان پیام/ 344

نظر شما