شناسهٔ خبر: 46112674 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم شناسایی و پلمب مراکز غیرمجاز نصب آسانسور

رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم شناسایی و پلمب شرکت‌ها و مراکز غیرمجاز نصب و راه اندازی آسانسور تأکید کرد. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان به ریاست علی صالحی رئیس کل دادگستری استان و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این نشست بر رعایت الزامات ایمنی و استاندارد سازی آسانسور‌ها تأکید کرد.

وی در ادامه یادآور شد: افزایش حوادث ناشی از عدم ایمنی آسانسور‌ها طی ۱۰ سال اخیر و خسارات جانی و مالی ناشی از آن حکایت از اهمیت این موضوع دارد و لازم است به صورت ویژه راهکار‌های فنی جهت کاهش این حوادث مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

علی صالحی آگاه سازی عمومی و شناسایی شرکت‌ها و مراکز غیرمجاز نصب و راه اندازی آسانسور با کمک اتاق اصناف و انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی استان هرمزگان را ضروری دانست و ابراز داشت: پلمب این مراکز و برخورد قاطع با تخلفات مهندسین مشاور در پیشگیری از وقوع حوادث و ایمن سازی مؤثر خواهد بود.

علی صالحی همچنین متذکر شد: اداره کل استاندارد هرمزگان باید بر عملیات نصب و راه اندازی آسانسور‌ها نظارت داشته باشد و به منظور افزایش ایمنی با بازرسی‌های منظم توسط کارشناسان مجرب این موضوع را مدیریت نماید.

انتهای پیام/

نظر شما