شناسهٔ خبر: 46104750 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

«فوق سری» به شبکه سحر می‌آید

مجموعه تلویزیونی «فوق سری» به کارگردانی مهدی فخیم زاده از امشب 18 اسفند مهمان خانه های مخاطبان شبکه سحر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، سریال تلویزیونی «فوق سری» ساخته مهدی فخیم زاده با ژانر پلیسی و طنز و موضوع عملیات های ویژه نیروی انتظامی از ۱۸ اسفند روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

این مجموعه با هدف نمایش چگونگی برخورد نیروی انتظامی با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده ها برای در امان ماندن فرزندانشان از نفوذ تولیدکنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر ساخته شده است.

داستان فیلم، عملیاتی فوق سری در نیروی انتظامی است که توسط سرهنگ نادری و سرهنگ نصراللهی، ۲ دوست و همکار قدیمی که روابط خانوادگی نیز دارند در مبارزه با یک باند قاچاقچی مواد مخدر شکل می گیرد که تنها پنج نفر از آن اطلاع دارند. در ادامه با ورود عروس سرهنگ نصراللهی به موضوع، ماجراهایی پرهیجان رقم می خورد که مخاطب را با خود همراه می کند.

در این سریال هنرمندانی چون مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، محمد صادقی، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، رامین راستاد، امیر محمد زند، شقایق فراهانی و غیره ایفای نقش کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «فوق سری» به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز تولید موسسه سینمایی مهر توسط گلشن نقوی به زبان اردو ترجمه شده و محسن محسنی آن را زیرنویس کرده است.

این مجموعه در ۱۴ قسمت ۴۰ دقیقه ای، هر شب ساعت ۲۱ به وقت تهران به جز یکشنبه ها روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما