شناسهٔ خبر: 46104736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه عالی نواب:

پذیرش تخصصی سطوح مختلف مدرسه علمیه عالی نواب آغاز شد

حجت الاسلام ساجدی نیا از شروع ثبت‌نام سطح ۲ و ۳ مدرسه علمیه عالی نواب تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد و گفت:مهلت ثبت‌نام در سطح ۲ و ۳ تخصصی مدرسه علمیه عالی نواب از ۱۵ اسفندماه الی ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ و تاریخ آزمون هفتم خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام «محمد ساجدی نیا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد از شروع ثبت‌نام سطح ۲ و ۳ مدرسه علمیه عالی نواب تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مدرسه علمیه عالی نواب در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون اهتمام به تخصصی شدن در مراکز حوزوی، اقدام به پذیرش طلاب سطح ۲ و ۳ تخصصی در چهار رشته ادبیات عرب، فقه و اصول، فلسفه اسلامی و کلام اسلامی کرده است.

 

معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه عالی نواب افزود: با توجه به اینکه تربیت عالمان متخصص و صاحب‌نظر در زمینهٔ علوم و معارف اسلامی، گسترش رشته‌های تخصصی معارف اسلامی و دانش‌های مرتبط و کاوش عمیق مباحث علمی در رشته‌های تخصصی از سیاست‌های کلان مدرسه علمیه عالی نواب در سطح ۲ و ۳ تخصصی می‌باشد.

 

وی ادامه داد: اما تربیت و تأمین نیروی انسانی لازم و متخصص برای تدریس در مقاطع عالی حوزه علمیه و مراکز و مدارس تخصصی تابعه و تربیت و تأمین پژوهشگر و محقق درزمینهٔ علوم اسلامی از مهم‌ترین دغدغه‌های این مدرسه به شمار می‌آید.

 

حجت‌الاسلام ساجدی نیا بابیان اینکه مهلت ثبت‌نام در سطح ۲ و ۳ تخصصی مدرسه علمیه عالی نواب از ۱۵ اسفندماه الی ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ و تاریخ آزمون هفتم خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود، گفت: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت مدرسه به آدرس www.h-navvab.ir اقدام نمایند و شماره تلفن ۳۲۲۵۹۵۵۹–۰۵۱ (داخلی ۲۲۶) نیز، برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته است.

پایان پیام/483

نظر شما