شناسهٔ خبر: 46104546 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

در جلسته ستاد استقبال از بهار مطرح شد؛

افزایش دو برابری سطل‌های مکانیزه در کرج ضروری است

شهردار کرج خواستار افزایش دو برابری سطل های مکانیزه در این کلان‌شهر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی‌زاده در اولین جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری کرج که امروز برگزار شد، از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خواست فضای سبز ورودی‌ها و خروجی‌های شهر را به صورت ویژه گل‌کاری کند.

وی با تاکید بر اینکه ورودی کلاک نیازمند بازپیرایی است، گفت: فردا پروژه ۱۴ هکتار فضای سبز حاشیه اتوبان و تقاطع غیرهمسطح حصارک (حدفاصل پلیس راه حصارک تا ورودی بهشت سکینه (س) به صورت رفت و برگشت افتتاح می‌شود.

شهردار کرج در بخش دیگری از جمع‌آوری سبدهای زباله در شهر کرج به عنوان پروژه‌ای بزرگ یاد کرد و گفت: معاونت خدمات شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به جای سبدهای جمع‌آوری شده، اقدام به کاشت نهال کردند که اقدامی شایسته تقدیر است.

کمالی‌زاده در ادامه به اهمیت روان بودن ترافیک درون شهری در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: در این ایام جانمایی نیوجرسی برای بستن مسیرها نباید انجام شود.

وی در بخش دیگری بر روشنایی معابر تاکید کرد و از مدیران شهری خواست مشکل تاریکی معابر را با شرکت توزیع برق استان حل کنند.

شهردار کرج همچنین با اشاره به اینکه جشنواره لاله‌ها امسال به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌شود، گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۵۰ هزار گل لاله را در سطح مناطق ده‌گانه کاشته که کار بزرگی است و نیازمند اطلاع رسانی است.

کمالی زاده در پایان از معاونت خدمات شهری خواست افزایش دو برابری سطل های مکانیزه را در دستور کار قرار دهند.

نظر شما