شناسهٔ خبر: 46104501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هدیه نوروزی شهرداری بیرجند به مردم/ نصب ۱۲ المان نوروزی در شهر

گروه استان‌هاـ رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند با بیان اینکه برای نوروز ۸ هزار لاله، ۱۴۰ هزار نشاء گل فصلی و ۵ هزار درختچه زینتی کاشت می‌شود گفت: برای نوروز ۱۲ المان نوروزی نصب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، طرح استقبال از بهار هرسال همزمان با اسفندماه در مناطق شهری اجرا می‌شود تا نوروزی متفاوت‌تر را با شاخص‌های جدید برای شهروندان رقم خورد.

شادی آفرینی و ایجاد تنوعات بصری در سطح شهرها یکی از وظایف مسئولان اجرایی است که در ردیف نیازهای ضروری برای داشتن شهری شاد و سالم قرار می‌گیرد. یکی از اقداماتی که در این راستا هر ساله انجام می‌گیرد نصب نمادهای تازه در سطح شهر و میادین در ایام نوروز است.

مردم همیشه از نمادها استقبال ویژه‌ای داشته‌اند و این استقبال را می‌توان به خوبی در زمان عکس یادگاری گرفتن در کنار نمادها شاهد باشیم. 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند با اشاره به اهمیت نورپردازی و گل‌کاری شهر در آستانه سال نو گفت: گل‌کاری میادین آغاز شده است.

ابراهیم زاده افزود: هدیه شهرداری بیرجند برای نوروز 1400 ساخت نشان‌های نوروزی است که درآستانه نوروز رونمایی می‌شود.

وی افزود: این نهاد امسال نیز علاوه بر گل آرایی شهر، با نصب 12 المان نورزوی که از 25 اسفند در میدان ها رونمایی خواهد شد به استقبال بهار می‌رود.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه فاز یک میدان آیت‌الله  عبادی در حال انجام است و بهسازی میدان شهید  سلیمانی ورودی شهر از سمت مشهد در دستور کار  است و میدان سپاه سفیر امید و سپیده در برنامه سال آینده شهرداری دیده شده است.

وی گفت: برای گل آرایی شهر 8 هزار لاله، 140 نشاء گل فصلی و 5 هزار درختچه زینتی کاشت می‌شود و 12 المان  و مجسمه و یادمان به مناسبت نوروز در حال ساخت است که از 25 اسفند نصب می‌شود.

انتهای پیام/254/ ز

نظر شما