شناسهٔ خبر: 46104348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

لیگ برتر والیبال| / فینال مسابقات ۲۲ اسفند آغاز می‌شود/ سومی مشترک برای سپاهان و هراز

مسابقه نهایی لیگ برتر مردان سال ۹۹ از روز جمعه ۲۲ اسفندماه آغاز خواهد شد و فینال این رقابت‌ها به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز یکشنبه به پایان رسید و تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه با شکست حریفان خود به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

تیم‌های سپاهان و لبنیات هراز با پذیرش شکست برابر نمایندگان سیرجان و ارومیه به دیدار رده‌بندی لیگ برتر مردان سال ۹۹ راه یافتند.

نشست بررسی نحوه برگزاری مسابقه نهایی لیگ برتر والیبال امروز (دوشنبه) به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد. وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون، شهرام عظیمی و نادر انصاری سرپرست و دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، پیمان اکبری و محمدرضا تندروان سرمربیان تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان و محمدرضا شریف‌پور مدیرعامل باشگاه فولاد سیرجان نیز در این نشست حضور داشتند.

بر اساس توافق به عمل آمده در این نشست، فینال لیگ برتر والیبال سال ۹۹ از روز جمعه ۲۲ اسفندماه آغاز خواهد شد و دیدار نهایی این رقابت‌ها به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود.

بدین ترتیب تیمهای شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۲ اسفند و ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۴ اسفندماه به مصاف یکدیگر می روند و در صورت نیاز به مسابقه سوم، ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد تا پرونده لیگ برتر سال ۹۹ با معرفی قهرمان بسته شود.

همچنین دیدار رده‌بندی لیگ برتر مردان ایران امسال به دلایل مختلفی از جمله درخواست دو باشگاه سپاهان و لبنیات هراز، رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از مصدومیت احتمالی ملی‌پوشان، برگزار نخواهد شد و عنوان سومی مشترک به تیم‌های سپاهان و لبنیات هراز رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما