شناسهٔ خبر: 46103169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اردوگاه کرامت درمان اعتیاد در نهاوند افتتاح شد

همدان- ایرنا- اردوگاه کرامت «کوثر» نهاوند با هدف پذیرش، بازپروری، مهارت آموزی و درمان معتادان متجاهر روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان استان همدان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در آیین بهره برداری از این اردوگاه گفت: ادروگاه کرامت نهاوند مرکز نگهداری، بازپروری، مهارت‌آموزی و ترک اعتیاد معتادان متجاهر استان است.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه برای بهره برداری از این اردوگاه ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: عملیات اجرایی این اردوگاه در زمینی به مساحت پنج هکتار از سال گذشته به منظور زیر پوشش قرار دادن شهرستان‌های جنوبی ملایر  تویسرکان، نهاوند و حتی اسدآباد آغاز شد.

وی ادامه داد: اردوگاه کرامت برای پذیرش ۴۰۰ معتاد متجاهر در نظر گرفته شده که در مرحله اول این طرح، امکان پذیرش ۱۰۰ معتاد فراهم شده است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: این اردوگاه دارای محل احیا، درمان، سم زدایی، قرنطینه، داروخانه، آزمایشگاه، آسایشگاه، حمام، آشپزخانه و غذاخوری و مجهز به سیستم گرمایشی و زیرساخت‌های برق، آب و گاز است.

سردار مجیدی با ببان اینکه این مرکز دارای بخش‌های مختلف از قبیل پذیرش معتادان و سپس بهبودی، بازآموزی، مهارت آموزی و بازگشت آن‌ها به جامعه است،  افزود: همچنین در اردوگاه کرامت دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای مهارت بهبود یافتگان و ایجاد فرصت شغلی برگزار می شود.

نظر شما