شناسهٔ خبر: 46102616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با فرماندار بندرگز دیدار و گفتگو کرد

مدیرکل کانون گلستان به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات پیرامون مرکز فرهنگی‌هنری بندرگز با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در ابتدای این دیدار محبوبه رجب نسب با معرفی فاطمه ریاحی بعنوان مسوول جدید مرکز فرهنگی‌هنری کانون بندرگز، از فرماندار این شهرستان بابت نگاه ویژه‌ای که به حوزه کودک و نوجوان دارد، تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل کانون با بیان اینکه توسعه خدمات کانون استان در بندرگز مستلزم حمایت‌های فرماندار فرهنگ‌دوست این شهرستان و همراهی تمامی  دستگاه‌های اجرایی‌ می‌باشد، به طرح مشکلات عمرانی مرکز پرداخت و از وی خواست با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان، کانون در سال جدید مورد حمایت مادی و معنوی بیشتری قرار گیرد.

افزایش اعتبارات شهرستان بندرگز در سال۱۴۰۰ در بخش تجهیز و تعمیر و تامین خودروی کتابخانه‌ی سیار جهت خدمت‌رسانی به روستاها از جمله صحبت‌های مطرح شده توسط مدیرکل کانون در این نشست بود.

حسین احمدی، فرماندار شهرستان بندرگز نیز در سخنانی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط مربیان کانون در این شهرستان، بر فرهنگ‌سازی شایسته در بین کودکان و نوجوانان و ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی تأکید کرد و نسبت تامین نیازمندی‌های کانون قول مساعد داد.

نظر شما