شناسهٔ خبر: 46102534 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

خرید کولرگازی ال جی از فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب

صاحب‌خبر -

در هر عصر و هر زمان وسایل خنک‌کننده جز وسایل مهم و پراهمیت در منازل بوده است. در هر دوره انسان‌ها به روش‌های مختلف محل زندگی خود را خنک نگاه می‌داشتند. دستگاه‌های خنک‌کننده از پنکه‌های سقفی در عصر قدیم گرفته تا کولرهای آبی و گازی در عصر جدید همگی مطلوب افراد بوده‌اند. امروزه با ساخت و تولید دستگاه‌های خنک‌کننده مختلف با کارایی‌ها و مدل‌های متنوع و همچنین وجود برندهای متفاوت انتخاب درست در بین این برندها و مدل‌ها برای عده‌ای بسیار سخت شده است. اما در این مقاله ما قصد داریم درمورد خرید کولر گازی از برند ال جی صحبت کنیم و شما را با این برند بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشیدو اگر قصد خرید این محصول را دارید به وب سایت فروشگاه اینترنتی کولرگازی بانه انتخاب به ادرس (https://banehentekhab.com/) مراجعه نمایید.

قیمت و خرید کولر گازی ال جی در بانه

 همان‌طور که گفته شد در سراسر دنیا برندهای زیادی مشغول به تولید انواع کولرگازی هستند. یکی از این شرکت‌ها ال جی است که برندی معتبر و جهانی محسوب می‌شود و در بین افراد در دنیا بسیار شناخته شده است. این شرکت تولید و طراحی انواع کولرگازی را انجام می‌دهد. این برند از نظر کیفیت و کارایی اثبات شده است و جای هیچ‌گونه صحبتی را باقی نگذاشته است. این کیفیت و کارایی بالا ضامن عمر طولانی تولیدات ال جی نیز می‌باشد. با وجود کولرگازی ال جی در منزل سرما در تابستان و گرما در زمستان به بهترین شکل ممکن مهمان شما می‌شود و البته این نکته گفتنی است که مهمان شما خرج زیادی هم برای شما در پی نخواهد داشت.

اجزا و قطعات تشکیل‌دهندهٔ کولرهای گازی ال جی

کولر گازی ال جی به طور عمده از چهار قطعه به نام کمپرسور، کندانسور، اپراتور و شیر انبساط یا لوله مویین تشکیل شده‌اند که از قطعات اصلی کولرگازی محسوب می‌شوند. کمپرسورهای مورداستفاده در کولرهای گازی از انواع مختلف هستند اما در نسل جدید کولرهای گازی همهٔ آنها از فناوری اینورتر بهره می‌برند.

در کولرهای گازی ال جی شاهد این خواهید بود که قطعات به‌کاررفته در این دستگاه‌ها همگی تولید خود شرکت ال جی می‌باشند که بر اساس جدیدترین علم و دانش روز دنیا و توسط نیروهای متخصص طراحی و تولید می‌شوند. کولرگازی ال جی از رده انرژی کلاس A بهره می‌برد و این نشان‌دهنده مصرف انرژی کم و استاندار بالای دستگاه است.

کولر گازی سرد و گرم ۳۶۰۰۰ ال جی مجهز به قابلیت JET COOL

دستگاه‌های خنک‌کننده نسل جدید ال جی علاوه بر کم‌مصرف بودن دارای ویژگی تصفیه هوا نیز می‌باشند. با وجود این ویژگی کولرهای گازی ال جی برای شهرهای آلوده مانند تهران و آبادان و غیره انتخاب مناسبی هستند. وجود یک فن در این کولرهای گازی کافی است تا افرادی که از این کولرهای گازی در منزل و محیط کار استفاده می‌کنند از هوای مطبوع و با کیفیت لذت کافی را ببرند.

این کولرهای گازی همچنین رطوبت‌زدا هستند یعنی در سیستم‌های تهویه مطبوع از مواد شیمیایی استفاده شده است که رطوبت را از هوا حذف می‌کنند. در میان دستگاه‌های خنک‌کننده تولید شرکت ال جی نسلی از کولرهای گازی به بازار عرضه شده است که VRF نام دارند، در ادامه این دستگاه‌ها را بررسی خواهیم کرد.

معرفی دستگاه‌های LG VRF و مشخصات فنی آنها

سیستم‌های VRF ال جی مدل‌های مختلفی به بازار ارائه کرده است که مولتی وی (Multi V) نامیده می‌شوند. دستگاه سیستم تهویه مطبوع VRF که دارای سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هستند دوتکه هستند یونیت خارجی آن روی بام نصب می‌شود و این یونیت خارجی به چند ده تا چند صد یونیت داخلی (فن‌کوئل) متصل می‌شود که این عمل با لوله‌کشی مسی اتفاق می‌افتد. موتور الکتریکی، کمپرسور، کندانسور هوا خنک، شیر انبساط و غیره قطعاتی هستند که در یونیت خارجی جاسازی می‌شوند. مبرد یا گازی که در دستگاه به کار می‌رود از نوع R22 و یا R410 است.

خرید اینترنتی کولر ال جی 30000

این گاز این‌گونه عمل می‌کند که در بین این قطعات و اپراتور جاسازی می‌شود و در یونیت‌های داخلی (فن‌کوئل) به گردش درمی‌آید و این‌گونه است که باعث تغییر دمای فضا می‌شود (گرما یا سرما دهنده). اگر به کاتالوگ سیستم‌های VRF ال جی نگاهی بی اندازید متوجه خواهید شد که در نسل پنجم این دستگاه‌ها (دستگاه‌های مولتی وی ۵ ال جی) فناوری‌ها و تکنولوژی‌های به‌کاررفته است که نسبت به نسل‌های قبل بیشتر می‌باشند. این امر راندمان دستگاه‌ها را بالا برده و موجب آسایش بیشتر کاربران شده است که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  1. این سیستم از دمای ۲۵- تا ۱۸+ درجه سانتی‌گراد در حالت گرمایشی و از دمای ۱۵- تا ۴۸+ درجه سانتی‌گراد در حالت سرمایشی عملکردی با راندمان بالا دارد.
  2. شاخص راندمان فصلی این دستگاه‌های VRF برابر با ۹٫۱۵ می‌باشد و این رقم را مدیون تکنولوژی‌های به‌کاررفته مانند موتورهای اینورتر، تکنولوژی کنترل سیکل عملکرد بهینه و غیره می‌باشند. این عدد نسبت به دیگر سیستم‌ها سرمایشی بسیار بالا است.
  3. یک ویژگی‌ای که این دستگاه‌ها دارند وزن و مساحتی یونیت‌های خارجی است که نسبت به نسل‌های قبلی بسیار کاهش پیدا کرده است. اگر بخواهیم در قالب یک مثال فیزیکی بگوییم به این صورت است که وزن و فضای اشغال‌کننده دو دستگاه از نسل جدید این سیستم‌ها (هرکدام با ۲۴ اسب بخار قدرت) که ظرفیتی برابر با سه دستگاه (۲۰، ۱۸ و ۱۰ اسب بخار قدرت) از نسل قبلی داشته باشند، کمتر است. وزن این دستگاه‌ها در نسل قبل ۷۶۸ کیلوگرم بوده که در نسل جدید به ۶۲۰ کیلوگرم کاهش‌یافته است.
  4. سنسور دوگانه دما و رطوبت در این دستگاه‌ها وجود دارد که اگر به عملگر موتور اینورتر متصل شود، مانع از نوسان دمای هوا در محیط داخل ساختمان می‌شود و این امر باعث می‌شود دما به‌صورت یکنواخت ولی با سرعت بالا در محدوده آسایش قرار گیرد.
  5. شدت هوای مکیده شده توسط فن در سیستم‌های VRF نسل پنجم ال جی 10 درصد افزایش‌یافته است که این عملکرد به دلیل وجود تکنولوژی هندسی Biomimetic در فن‌ها می‌باشد. علاوه بر این ۲۰ درصد هم مصرف انرژی در موتور الکتریکی متصل به آن کاهش‌یافته است.
  6. لوله‌کشی در LG Multi V 5 به متراژ حداکثر ۱۰۰۰ متر افزایش‌یافته است، علاوه بر این طول مستقیم یک لوله به حداکثر متراژ ۲۲۵ متر رسیده است و بعد از یک Branch طول لوله به حداکثر ۴۰ متر و همچنین اختلاف ارتفاع بین یک یونیت خارجی و یک یونیت داخلی (فن‌کوئل) به حداکثر ۱۱۰ متر افزایش‌یافته است.
  7. در دستگاه‌های VRF شرکت ال جی نسل پنجم سیستم‌های مدیریت مصرف انرژی اعمال شده است که از جمله این سیستم‌ها، سیستم مدیریت ظرفیت کاری کمپرسور، سیستم مدیریت هوشمند جهت فعال‌شدن فن‌کوئل‌های داخل ساختمان و عملکرد متناسب با نیاز آن می‌باشند.

جداول زیر معرفی قسمتی از مشخصات فنی محصولات تهویه مطبوع LG VRF است که برای اطلاعات بیشتر شما آورده‌ایم.

مدل دستگاه‌های LG VRF یونیت بیرونی

ARUN080LTE4

ARUN100LTE4

قدرت

اسب بخار HP

8

10

ظرفیت سرمایشی

برحسب KW

22.4

28

ظرفیت گرمایشی

برحسب KW

25.2

31.5

نوع کمپرسور

*

اسکرال - تکنولوژی اینورتر

 

ابعاد یونیت بیرونی

mm

(920*1680*760)*1

(920*1680*760)*1

وزن خالص

Kg

(202)*1

(208)*1

فشار صدا - ماکزیمم

dB(A)

58.5

59

مشخصات برق ورودی

V / Ø / Hz

50 هرتز / 3 / 380 تا 415 ولت

یونیت‌های داخلی قابل اتصال

تعداد حداکثر

20

25

ضریب عملکرد COP

در حالت سرمایش

5.11

5.2

ضریب عملکرد COP

در حالت گرمایش

5.5

5.74

بازه کاری در سرمایش - بدون افت

درجه سانتی‌گراد

منفی 10 تا مثبت 43

منفی 10 تا مثبت 43

بازه کاری در گرمایش - بدون افت

درجه سانتی‌گراد

منفی 25 تا مثبت 18

منفی 25 تا مثبت 18

 

مدل دستگاه‌های LG VRF (یونیت بیرونی)

ARUN140LTE4

ARUN160LTE4

قدرت

اسب بخار HP

14

16

ظرفیت سرمایشی

برحسب KW

39.2

44.8

ظرفیت گرمایشی

برحسب KW

44.1

50.4

نوع کمپرسور

*

اسکرال - تکنولوژی اینورتر

 

وزن خالص

Kg

(245)*1

(245)*1

فشار صدا - ماکزیمم

dB(A)

59

59

مشخصات برق ورودی

V / Ø / Hz

50 هرتز / 3 / 380 تا 415 ولت

یونیت‌های داخلی قابل اتصال

تعداد حداکثر

35

40

ضریب عملکرد COP

در حالت سرمایش

4.62

4.3

ضریب عملکرد COP

در حالت گرمایش

4.59

4.42

بازه کاری در سرمایش - بدون افت

درجه سانتی‌گراد

منفی 10 تا مثبت 43

 

بازه کاری در گرمایش - بدون افت

درجه سانتی‌گراد

منفی 25 تا مثبت 18

 

اگر شما قصد خرید از بانه برای محصولات کولر گازی یا لوازم خانگی را دارید فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری در این شهر می‌باشد که با داشتن نماد اعتماد الکترونیک شما می‌توانید با خیال آسوده خرید خود را از این فروشگاه داشته باشید.

نظر شما