شناسهٔ خبر: 46102218 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازاریابی فروش کپی‌رایت ۲۰۰ عنوان کتاب ایرانی در فلوشیپ ترکیه

مدیر آژانس ادبی پل گفت:‌ این آژانس برای معرفی و بازاریابی جهت فروش کپی‌رایت بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب ایرانی در ششمین دوره فلوشیپ استانبول شرکت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ ششمین فلوشیپ ادبی استانبول از فردا 19 تا 22 اسفند در کشور ترکیه برگزار می‌شود. از ایران نیز برخی ناشران و آژانس‌ادبی پل و نماینده گرنت جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

مجید جعفری اقدمT مدیر آژانس ادبی پلT در این رابطه به تسنیم گفت:‌ این دوره از فلوشیپ استانبول با حضور 140 ناشر و آژانس ادبی از کشور ترکیه و بیش از 150 ناشر از کشورهای جهان،از جمله ایران، از 19 تا 21 اسفند ماه 1399 در محل هتل جواهیر استانبول برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: درششمین دوره فلوشیپ استانبول که به صورت مجازی(آنلاین) و حضوری(آن سایت) برگزار می‌شود، علاوه بر برگزاری نشست‌های تخصصی در موضوعات نشر بین‌الملل، ناشران و آژانس‌های ادبی شرکت‌کننده از 70 کشور جهان امکان دیدار و ملاقات‌های کاری با همدیگر برای بحث در خصوص همکارهای مشترک در حوزه تبادلات کپی رایت را خواهند داشت.

جعفری‌اقدم تصریح کرد: آژانس ادبی و ترجمه پل،که توفیق حضور در همه ادوار برگزاری این رویداد مهم را داشته است،در این دوره نیز در 50 قرار ملاقات با ناشران و آژانس‌های ادبی تلاش می‌کند از طریق معرفی بیش از 200 عنوان از آثار برتر ایرانی در موضوعات ادبیات داستانی، ادبیات غیرداستانی و کودک و نوجوان، مقدمات فروش کپی‌رایت این آثار و ترجمه و نشر آنها به زبان‌های مختلف توسط ناشران ترکیه‌ای و دیگر ناشران خارجی شرکت‌کننده در فلوشیپ استانبول را فراهم آورد.

مدیر اژانس ادبی پل گفت: دیدار و مذاکره با ناشرانی از کشورهای انگلستان، ایتالیا،فرانسه،اسپانیا،روسیه،اکراین،گرجستان، بلغارستان ،مصر،لبنان و ده‌ها کشور دیگر از جمله فعالیت‌های این آژانس در ششمین دوره فلوشیپ استانبول خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما