شناسهٔ خبر: 46102210 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

رادیو و تلویزیون

اولین تصویر از قسمت‌های پایانی 'پایتخت۶'

دو قسمت انتهایی فصل ششم مجموعه تلویزیونی" پایتخت" این روز ها در حال تصویربرداری است و عوامل این مجموعه تلویزیونی کماکان سرگرم کارند تا در آستانه نوروز روی آنتن بروند.ت.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، لوکیشن ضبط مجموعه تلویزیونی" پایتخت۶" در رامسر است و تا به حال ۸۰ درصد از تصویر‌برداری این سریال پیش رفته است. بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هفته پایانی اسفند ماه خلاصه ی بخش های پخش شده « پایتخت۶» روی آن شبکه یک می رود و در ادامه آن، شب عید نوروز و در شب سال تحویل ۱۴۰۰، دو قسمت پایانی" پایتخت۶" از شبکه یک پخش خواهد شد.

در کنار کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری، محمد تنابنده نویسنده و طراحی و سرپرست فیلمنامه و مشاور کارگردان و بازیگردان، محسن تنابنده است. همچنین تنابنده به عنوان بازیگر نقش اصلی و احمد مهران فر، ریما رامین فر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، ابوالفضل رجبی و... نیز به ایفای نقش می پردازند.

چندی پیش روابط عمومی معاونت سیما هم اعلام کرد که خلاصه ۷ قسمتی پایتخت ۶ از ۲۱ اسفند همزمان با عید مبعث ساعت ۱۹:۳۰ بازپخش و دو قسمت جدید در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند از شبکه یک پخش می شود.

با پیگیری های خبرنگار تسنیم مشخص شد که در این دو قسمت تازه مهران احمدی بازیگر نقش" بهبود فریبا" و سارا و نیکا دختران نقی معمولی در داستان حضور ندارند. محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهران فر، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی و غلامعلی رضایی از بازیگران اصلی این سریال اند.

همان طور که روابط عمومی سیما اعلام کرده و پیش از آن هم سیروس مقدم وعده اش را داده بود پس از ارائه طرح مناسب زمینه تولید فصل هفتم پایتخت هم مهیا خواهد شد.

نظر شما