شناسهٔ خبر: 46101953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی:

امکانات کانون های پرورش فکری خراسان جنوبی پاسخگوی نیاز مخاطبان نیست

حمیدی با اشاره به ظرفیت‌های کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان، گفت: تقاضا برای استفاده از امکانات کانون زیاد است اما این امکانات پاسخگوی نیاز مخاطبان نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «طاهره حمیدی» امروز (۱۸ اسفند) در حاشیه بازدید نماینده‌ مردم  شهرستان‌های خوسف، بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در بیرجند، اظهار کرد: برنامه‌های غیر رسمی و غیر مستقیم کانون مکمل آموزش‌های رسمی آموزش و پرورش هستند و به منزله دو بال پرواز برای کودکان ونوجوانان استان عمل می کنند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در ادامه فعالیت‌ها کانون را عمیق و تاثیر گذار دانست و گفت: شیوع بیماری کرونا منجر به تعطیلی موقت برنامه‌های حضوری کانون شد اما در حال حاضر برنامه‌های کانون در بستر فضای مجازی ایمن و با کیفیت مطلوب در قالب کارگاه‌های تخصصی به صورت مجازی به کودکان ونوجوانان استان ارائه می وشد.

 

وی با اشاره به برگزاری مهرواره‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی آمیخته با محتواهای دینی و مذهبی برای کودکان ونوجوانان استان، تصرییح کرد: جدیدترین مهرواره ادبی سربازان کوچک حاج قاسم بود که منجر به چاپ کتاب «سلام آسمان» شامل دل نوشته های کودکان ونوجوانان استان در خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تقریظ نماینده محترم ولی فقیه در استان شد.

 

حمیدی با بیان موفقیت‌های کودکان ونوجوانان عضو مراکز کانون استان در عرصه‌های ملی و بین المللی افزود: برای تداوم این موفقیت‌ها و خدمات رسانی بهتر به مخاطبین کانون نیازمند نگاه ویژه مسئولان هستیم.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت‌های کانون در شهرستان‌های حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان اظهار کرد: تقاضا برای استفاده از امکانات کانون زیاد است اما این امکانات پاسخگوی نیاز مخاطبان نیست.

 

پیگیری تخصیص اعتبار تکمیل پروژه مرکز فرهنگی وهنری شماره ۴ کانون در منطقه مهر شهر بیرجند از دیگر بخش‌های گزارش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در نشست حاشیه این بازدید بود.

پایان پیام/375

نظر شما