شناسهٔ خبر: 46101690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسن بیگی: کاراته کا‌ها در المپیک توکیو تابوی مدال آوری مختص چند رشته را می‌شکنند

قهرمان کاراته کشورمان گفت: قطعا مدال آوری کاراته کا‌ها در المپیک توکیو تابوی دشت مدال که مختص چند رشته شده است را می‌شکند.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۵۱
کد خبر ۷۶۹۰۲۳۹
دانلود PDF

قهرمان کاراته کشورمان گفت: قطعا مدال آوری کاراته کا‌ها در المپیک توکیو تابوی دشت مدال که مختص چند رشته شده است را می‌شکند.

ابراهیم حسن بیگی قهرمان کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر کاراته آقایان بیان کرد:  بابت برگزاری لیگ برتر خوشحال هستم. در این شرایط کرونایی برگزاری مسابقات سخت است. نقص‌هایی در برگزاری مسابقات وجود داشته است و همچنان دیده می‌شود.

او ادامه داد: بازیکنان بیش از یک سال است که از شرایط مسابقه دور بودند. حضور بزرگسالان کمک زیادی کرد تا بازیکنان جوان هم وارد مسابقات شوند. به نظر من با قانون می‌شد بازیکنان بزرگسال بیشتری به لیگ امسال راه پیدا کنند. بازیکنان باکیفیت‌تر با این حامیان مالی که پا به مسابقات لیگ گذاشتند انگیزه بالایی برای بازی داشتند.

حسن بیگی در مورد شرایط کاراته ایران برای کسب مدال در المپیک توکیو اظهار کرد: کاراته ایران می‌تواند با ۳ سهمیه کامل عازم مسابقات المپیک توکیو شود و قطعا مدال آوری کاراته کا‌ها در المپیک تابوی مدال آوری مختص چند رشته را می‌شکند و سیکل مدال آوری وزنه برداری، تکواندو، کشتی و وزنه برداری از بین برود. امیدوارم المپیک برگزار شود. برای بازیکنان در مسابقات آتی آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن تیم رعد پدافند هوایی درباره مسابقات سوپر لیگ اظهار کرد: مرحله اول مسابقات سوپر لیگ کاراته برگزار شد و تیم رعد پدافند هوایی ارتش توانست با بازیکنان جوان و باتجربه به دور برگشت صعود کند. در آینده از بازیکنان جوان و با انگیزه خواهید شنید. همیشه امتیاز کاتا سخت به دست می‌آید، اما تلاش خود را می‌کنیم تا در کومیته شرایط کاتا را جبران کنیم. در مرحله رفت تیم قدرتمند دانشگاه آزاد را هم به چالش کشیدیم. امیدواریم موقعیت حتی برای قهرمانی تیم ما مناسب باشد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما