شناسهٔ خبر: 46098438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با ادامه بحران در لیگ برتر؛

گزارش: چهار جانشین احتمالی یورگن کلوپ در آنفیلد

لیورپول یورگن کلوپ در حال سپری کردن تاریک ترین روزهای خود در لیگ برتر است و پس از شکست 1-0 شب گذشته برابر فولام در آنفیلد، بر شدت انتقادات از قرمزها و سرمربی آلمانیشان افزوده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ممکن است در پایان این فصل سرمربی خود را از دست بدهد. نام یورگن کلوپ که پس از شکست 1-0 خانگی برابر فولام در شب گذشته بیش از گذشته زیر فشار قرار گرفته است، در ارتباط با پذیرفتن هدایت تیم ملی آلمان مطرح شده است.

 

با توجه به بحرانی که در لیگ برتر با آن دست به گریبان است و گزارش هایی که می گویند او به احتمال زیاد به تیم ملی آلمان خواهد رفت، چهار جانشین احتمالی سرمربی آلمانی به انتخاب اکسپرس اسپورت از این قرارند:

 

 

استیون جرارد

بگذارید از واضح ترین گزینه شروع کنیم. استیون جرارد در دوران بازی در لیورپول نتوانست در لیگ برتر قهرمان شود، اما او اکنون بالاخره توانسته پس از در دست گرفتن سکان هدایت رنجرز، این تیم را به قهرمانی در لیگ اسکاتلند برساند. اگر کلوپ تصمیم به ترک لیورپول بگیرد، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و اسطوره قرمزها، اولین نفر در صف جانشینان احتمالی او خواهد بود.

جرارد اکنون و پس از به قهرمانی رساندن رنجرز در اسکاتلند، خود را شایسته هدایت لیورپول نشان داده. گفتنی است شاگردان استیون جرارد در رنجرز این فصل هنوز در هیچ بازی در لیگ شکست نخورده اند.

 

 

 

یولیان ناگلزمان

کاری که ناگلزمان در لایپزیش کرده دست کمی از معجزه ندارد. او توانسته لایپزیش را به رده دوم جدول بوندسلیگا برساند و این تیم اکنون رقابت نزدیکی با بایرن مونیخ بر سر کسب عنوان قهرمانی دارد. تاتنهام نیز یکی از تحسین کنندگان این سرمربی جوان است و در صورت جدا شدن از ژوزه مورینیو او برای جانشینی سرمربی پرتغالی در نظر دارند.

البته هدایت لیورپول شغلی به مراتب جذاب تر از نشستن روی نیمکت تاتنهام است. ناگلزمان همچنان به لایپزیش متعهد است و با این تیم قرارداد دارد اما پیشنهاد جانشینی یورگن کلوپ و هدایت لشکر ستاره های لیورپول بیش از آن وسوسه کنند هاست که کسی بتواند پاسخ رد به آن بدهد.

 

 

 

دیگو سیمئونه

لیورپول اکنون در سراسر جهان به دلیل روشی که در حمله دارند معروف و شناخته شده است. وقتی این روش قرمزها جواب می دهد، واقعا دیدنی و استثنایی است.

اما اگر قرار باشد راه لیورپول و کلوپ از هم جدا شود، دیگو سیمئونه می تواند گزینه ای ایده آل برای قرمزها به شمار بیاید. البته مطمئنا لیورپولی که سیمئونه راهی میدان می کند، کمتر سرگرم کننده خواهد بود. اما او یک برنده سریالی است و توانسته اتلتیکو مادرید را تبدیل به بخت اول قهرمانی در لالیگا کند.

سیمئونه را تمام باشگاه های بزرگ دنیا ستایش می کنند و او می تواند گزینه خوبی برای قرمزها باشد، هر چند احتمالا نتواند همه هواداران غول های آنفیلد را راضی نگه دارد.

 

 

 

ماسیمیلیانو آلگری

راز و رمزهای زیادی در جهان فوتبال وجود دارد. اما اینکه چرا هیچ باشگاه تراز اول اروپایی ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان سرمربی خود انتخاب نکرد را می شود یکی از بزرگترین رازهای فوتبال دانست! این سرمربی ایتالیایی در یوونتوس تمام جام های در دسترس را، به جز چمپیونزلیگ، درو کرد و به آنها کمک کرد تا تبدیل به این غول ترسناکی بشوند که امروز در فوتبال اروپا هستند.

به همین دلیل بسیار عجیب است که از زمانی که دو سال پیش آلیانز را ترک کرد، تاکنون بیکار بوده است. اگر لیورپول با آلگری به توافق برسد، قرمزها یک برنده سریالی را روی نیمکت خود خواهند دید و این اصلا چیز بدی است.

 

نظر شما