شناسهٔ خبر: 46096993 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آمار کرونا اردبیل ۱۸ اسفند؛ یک فوتی و ۲۶ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۱۸ اسفندماه را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان اردبیل در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ دوشنبه ۱۸ اسفندماه_ اظهار کرد: در این مدت تعداد ۲۶ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اردبیل بستری شدند.

وی اضافه کرد: از تعداد کل بیماران جدید شناسایی شده، ۱۹ نفر در شهرستان اردبیل، دو نفر در شهرستان پارس آباد، دو نفر در شهرستان مشگین‌شهر، یک نفر در شهرتان گرمی و دو نفر در شهرستان خلخال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد فوتی بر اثر این بیماری گزارش شده است، افزود: فوتی‌های جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل، در شهرستان پارس آباد بوده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار قطعی مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۱۴۹ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۳۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

نظر شما