شناسهٔ خبر: 46089299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار سنندج:

بهسازی زیرساخت‌های نایسر نیازمند ۱۶۲ میلیارد تومان است

سنندج- شهردار سنندج گفت: برای ساماندهی ورودی و خروجی نایسر و بهسازی زیرساخت های این ناحیه ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب این مهم به زودی عملیاتی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صیدی روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار کرد: طی ۱۰ روز اخیر با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب و با بسیج ماشین آلات و تجهیزات شهرداری سنندج عملیات بهسازی معابر نایسر آغاز شده است.

وی افزود: آسفالت و بهسازی بلوار اصلی ناحیه منفصل شهری نایسر اولین پروژه‌ای است که به زودی اجرایی می‌شود و سپس دیگر خیابان‌های فرعی و بلوارهای این ناحیه بهسازی و آسفالت می‌شود.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: ساماندهی بلوار حیران، گاز و دکل در کنار دیگر خیابان‌های منتهی به بلوار اصلی نایسر به همراه ورودی و خروجی این ناحیه منفصل شهری از دیگر طرح‌های است که با بسیج امکانات و نیروها به زودی انجام خواهد شد.

صیدی اعلام کرد: در مجموع ۱۶۲ میلیارد تومان برای بهسازی زیرساخت‌های این ناحیه نیاز است و امیدواریم با مساعدت‌های دفتر رهبر معظم انقلاب این مهم محقق شود.

وی افزود: ایجاد فضای سبز به مساحت بیش از سه هکتار در ورودی نایسر، احداث رفوژ بلوار امام شافعی به مساحت دو هزار و ۷۰۰ مترمربع و رفوژ خیابان دکل به مساحت شش هزار مترمربع از دیگر طرح‌هایی است که در این ناحیه انجام خواهد شد.

نظر شما