شناسهٔ خبر: 46089271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اعتراض رسمی رئال مادرید به قضاوت جنجالی هرناندز

امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، نسبت به قضاوت دیدار امروز این تیم برابر اتلتیکو مادرید معترض شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین بازی این هفته فوتبال اسپانیا بین دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید با تساوی 1-1خاتمه یافت اما این مسابقه خالی از حاشیه نبود و در نیمه اول یک صحنه بسیار مشکوک درون محوطه جریمه روخی بلانکو رخ داد؛ جایی که به نظر می رسید و توپ به دست مدافع اتلتیکو، فیلیپه برخورد کرده است. با این حال هرناندز هرناندز، داور مسابقه، هیچ اعتقادی به خطا نداشت.

 

نکته عجیب تر اینکه هرناندز بعد از لحظاتی برای بازبینی دوباره صحنه کنار زمین آمد اما پس از انجام این کار نیز نظر خود را تغییر نداد تا یک تصمیم جنجالی را اتخاذ کرده باشد.

 

 

 

 

در همین ارتباط امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات باشگاه رئال مادرید، اعتراض خود را نسبت به این مسئله نشان داده و می‌گوید: " در نیمه اول یک اتفاق سرنوشت ساز رخ داد. به نظر من روند کلی به شکل صحیحی پیش رفت. VAR از هرناندز می‌خواهد که صحنه را از صفحه نمایش کنار زمین بررسی کند. واضح بود که این صحنه کاملا پنالتی بوده و توپ به دست برخورد کرده است.

 

توپ به وضوح با بازو برخورد می کند. همه ما در این مورد اتفاق نظر داریم. از نظر ما باید ضربه پنالتی اعلام می‌شد اما نهایتاً کارشناسان حرفه‌ای باید در این باره نظر بدهند. ما نمی‌خواهیم چیزهای بیشتری بگویم اما واقعاً شرم‌آور بود زیرا این یک لحظه حساس مسابقه بود و می‌توانست کار به تساوی کشیده شود و نهایتاً نیمه دوم متفاوتی داشته باشیم. چه چیزی می توانیم بگوییم؟ VAR هشدار داد که خطایی رخ داده اما هیچ شانسی از سوی هرناندز برای ما وجود نداشت."

نظر شما