شناسهٔ خبر: 46089253 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

سایت «ندای تهذیب» رونمایی شد

حوزه/ سایت «ندای تهذیب» که در بردارنده محتواهای اخلاقی و تهذیبی در موضوعات مختلف و در قالب چندرسانه ای است ظهر امروز در نشست مدیر حوزه های علمیه با مسئولین معاونت تهذیب رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در نشست مدیر حوزه های علمیه با مسئولین معاونت تهذیب که امروز در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه برگزار شد از سایت «ندای تهذیب» که در بردارنده محتواهای اخلاقی و تهذیبی در موضوعات مختلف و در قالب چندرسانه ای است رونمایی به عمل آمد.

بر اساس این گزارش: سایت ندای تهذیب با هدف ترویج اخلاق و معنویت در سطح جامعه و همچنین مرجعیت در زمینه محتوای تهذیبی و تربیتی راه اندازی شده است و بستری برای به اشتراک گذاشتن مطالب ناب اخلاقی و معرفتی است تا بتواند در حد مقدور محتوای مورد نیاز در فضای تبلیغی و فضای مجازی را تامین کند.

این سایت که وابسته به معاونت تهذیب حوزه های علمیه است به جهت ارتقای دانش و بینش اخلاقی طلاب اقدام به جمع آوری، تولید و بارگذاری محتواهای چندرسانه ای در موضوعات قرآن، اخلاق، مشاوره، اندیشه اسلامی و هویت طلبگی نموده است.

یکی از امکانات این سایت، «رادیو تهذیب» است که در آن فایل های صوتی متعددی در موضوع قرآن، ادعیه و زیارات، دفاع مقدس، سرود و تواشیح، مداحی و مولودی و همچنین مباحثه و پرسمان بارگذاری خواهد شد.

نظر شما