شناسهٔ خبر: 46089045 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانشجویان در استان مرکزی آغاز شد

نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانشجویان در استان مرکزی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حمید ترنج زر» امروز در حاشیه برپایی نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانشجویان در استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: این رویداد ملی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد دارد.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اشاره به اینکه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها بوده است، افزود: این رویداد ملی به همت و ابتکار معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده و گامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

 

وی با بیان اینکه از آبان سال جاری و پس از ابلاغ برگزاری این رویداد به استان‌ها، اطلاع‌رسانی در واحدهای دانشگاهی استان مرکزی آغاز شد، ادامه داد: 28گروه برای شرکت در این رویداد حول محورهای مشخص ثبت‌نام کردند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم و امکان برگزاری برنامه ها به شکل گسترده وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا در نهایت 12 تیم در موضوعات فرهنگی و اجتماعی از امروز 17اسفندماه در رقابت ها حضور یافتند که در نهایت 3 گروه از استان مرکزی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

پایان پیام/177

نظر شما