شناسهٔ خبر: 46088960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

اهداء ۷ دستگاه ویلچر به معلولین مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر

در آستانه سال نو در آئینی با حضور محبوبه دهقانی معاون توانبخشی بهزیستی استان، آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر، مسعود نوری صادقی رییس انجمن معلولین و نمایندگان انجمن های معلولین بوشهر ۷ دستگاه ویلچر به معلولین اهداء گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر، در این آیین محبوبه دهقانی معاون توانبخشی بهزیستی استان ضمن تقدیر از فعالیتهای پیگیر و مستمر انجمن های معلولین بوشهر اظهار داشت: معلولین ما بارها ثابت کرده اند که با اراده ای که در وجودشان می بینند قدمهای بزرگی را برداشته اند و به موفقیتهای چشمگیری رسیدند.
وی در ادامه بر ایجاد اشتغال معلولین و ایجاد بستر مناسب برای فروش دست آوردهای این عزیزان از طریق فضای مجازی تاکید کرد و خواستار کارگروه های اشتغال ، پیگیری مناسب سازی فضاهای عمومی و .... توسط خود انجمن های معلولین بعنوان بازوان توانمند بهزیستی شد .
آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر نیز ضمن تشکر از پیگیری های بسیار عالی این انجمن ها نسبت به خواسته معلولین ، انجمن های معلولین را از بازوان ، یار و همراه مجموعه بهزیستی دانست و اظهار داشت: مجموعه بهزیستی با همکاری این عزیزان توانسته است خدمات بهتری را به جامعه هدف ارائه دهد
وی عنوان کرد: خدمت به مددجویان، معلولان و محرومان اجری چند برابر نزد خداوند متعال دارد و اهدای این ویلچرها به مددجویان نیازمند می تواند در روحیه آنها بسیار تاثیر مثبت داشته باشد .
مسعود نوری صادقی رییس انجمن معلولین بوشهر بیان داشت: تعداد ۷ دستگاه ویلچر با همکاری افراد خیر و نیکوکار و از پویش مردمی جمع آوری دربهای بطری و از اعتبارات این انجمن به مبلغ ۲۴۰۰۰۰۰۰ ریال جمع آوری و به معلولین نیازمند اهداء گردیده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از از شروع به کار پویش مردمی جمع آوری دربهای بطری از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تعداد ۱۰ دستگاه ویلچر خریداری و به این عزیزان اهداء گردیده است .
 

نظر شما