شناسهٔ خبر: 46088851 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد:

توزیع ۳۰۰ عدد چادر بین بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام پیش قدم ضمن تاکید بر فعالیت ۲ گروه جهادی در فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا، گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با رایزنی های صورت گرفته با بنیاد علوی، ۳۰۰ چادر بین بانوان جامعه توزیع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز (17 بهمن) در نشست جمعی از مسئولان دستگاه های فرهنگی پیرامون موضوع حجاب و عفاف در جامعه، اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه مرکز استان تسلط کافی بر مسائل فرهنگی داشته و تاکید ویژه ای بر موضوعات حجاب و عفاف دارند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اوضاع جامعه و اینکه هیچ دستگاهی متولی حجاب و عفاف در جامعه نیست، همه باید در این راستا حساس باشیم.

حجت الاسلام پیش قدم خاطرنشان کرد: این نشست به منظور اظهار نظر دستگاه ها در زمینه حجاب و عفاف برگزار شد و باید مسئولیت هر دستگاه در این زمینه مشخص شود.

وی ادامه داد: از زمانی که در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان حضور پیدا کردم، 16 گروه جهادی تشکیل شد که پنج گروه از این تعداد مربوط به بانوان بوده و در زمینه های حجاب و عفاف فعالیت دارند.

این فعال فرهنگی ضمن تاکید بر فعالیت 2 گروه جهادی در فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا، یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با رایزنی های صورت گرفته با بنیاد علوی، 300 چادر بین بانوان جامعه توزیع خواهد شد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگروه خواهران جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تشکیل شده و در این راستا فعالیت می کنند.

وی در ادامه گریزی به زلزله شهرستان دنا، شهر سی سخت و بازدیدهای مکرر و چهره به چهره نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با زلزله زدگان زد و گفت: آیت الله حسینی بازدیدهای مختلفی در این شهر داشت و از نزدیک پیگیر مشکلات مردم بوده و هست ولی متاسفانه در فضای مجازی کمتر به این موضوع پرداخته شد.

حجت الاسلام پیش قدم گفت: نماینده ولی فقیه در استان دغدغه حل مشکلات مردم به ویژه زلزله زدگان را دارند، از طرفی با دیدار چهره به چهره با مردم، به آنها آرامش می دادند و ضرورت داشت این حضورها و پیگیری مشکلات مردم نمود بیشتری در فضای مجازی داشته باشد.

پایان پیام/82

نظر شما