شناسهٔ خبر: 46088679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ برتر والیبال| سپاهان از رسیدن به فینال بازماند

تیم والیبال فولاد سیرجان با غلبه بر سپاهان به فینال رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های والیبال فولاد سیرجان و سپاهان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 به میزبانی سالن فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه شاگردان محمدرضا تندروان در تیم فولاد سیرجان که در بازی رفت با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیده بودند یک بار دیگر توانستند این نتیجه را این بار با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 15 و 25 بر 21 تکرار کنند و به فینال رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه پیدا کنند.

به این ترتیب پرونده شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بسته شد. سیرجانی‌ها در فینال مسابقات لیگ برتر امسال باید روز شنبه مقابل شهرداری ارومیه قرار بگیرند.

پیش از این بازی شهرداری ارومیه را غلبه بر هراز در مجموع دو بازی رفت و برگشت فینالیست شده بود.

مقصر اول و آخر شکست من هستم/ قول قهرمانی داده بودم و شرمنده‌ام

رحمان محمدی‌راد پس از شکست 3 بر صفر تیم والیبال سپاهان مقابل فولاد سیرجان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ابتدا به تیم سیرجان تبریک می‌گویم. آنها لیاقت حضور در فینال را داشتند و با شایستگی به هدف خود رسیدند. آنها در هر دو بازی مقابل ما نمایش خوبی داشتند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: ما در این مرحله از مسابقات دو بازی بد داشتیم؛ جنگندگی از ابتدای فصل در تیم ما بود، اما باختن به سیرجان در مرحله نیمه نهایی آن هم با نتیجه ۳ بر صفر برای من قابل قبول نیست. مقصر اول و آخر این شکست‌ها من هستم که نتوانستم آن روحیه را در تیم مان ایجاد کنم که بازیکنان باور بردن داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در هر دو بازی در دو ست از سیرجان پیش بودیم، اما در لحظات حساس اشتباهاتی کردیم که نتوانستیم به هدف مان برسیم. باید از همه هواداران سپاهان عذرخواهی کنم. قول داده بودم که این تیم را راهی فینال و قهرمان لیگ برتر کنم، اما امروز این اتفاق رخ نداد و مسؤولیتش بر گردن من است.

محمدی‌راد گفت: احساس می‌کنم بازیکنان با تمام وجود به حرف‌های من گوش کردند و برای کسب هر امتیاز جنگیدند؛ حالا باید درمورد من مسؤولان سپاهان قضاوت کنند و هر تصمیمی بگیرند می‌پذیرم. آنقدر مسؤولان به ما لطف داشتند که نمی توان به زبان آورد. تمام امکانات در اختیار ما قرار گرفت و باید اعلام کنم که از کسب این نتیجه خیلی شرمنده هستم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: امیدوارم همانطور که سپاهان زیرساخت‌های خود را اصلاح کرد و تیم قدرتمند در لیگ برتر داشت، بتواند به مسیر خود ادامه دهد. سپاهان را خانه خودم می‌دانم و اگر امروز در کنار زمین حرص خوردم به این دلیل بود که حس می‌کردم خانواده‌ام در حال تحمل یک شکست است. 

وی درمورد شرایط کلی لیگ امسال خاطرنشان کرد: لیگ امسال فوق‌العاده بود. غیر از بازی تیم ما که راضی کننده نبود، دیگر بازی نیمه نهایی واقعاً جذاب بود. در طول فصل هم نتایج غیرقابل پیش‌بینی زیادی رقم خورد و بازی های باکیفیتی را شاهد بودیم. باید از فدراسیون و تیم‌ها تقدیر و تشکر کنم که در شرایط سخت کرونایی لیگ باکیفیتی را برگزار کردند. 

محمدی‌راد ادامه داد: برگزاری بازی‌های جذاب به سلامت مردم کمک کرد که در خانه‌های خود بمانند. از اصحاب رسانه هم تشکر می کنم که باعث شدند مردم از لیگ امسال لذت ببرند. وظیفه ما بود که بازی‌های خوبی را برگزار کنیم و امیدوارم رضایت مردم هم جلب شده باشد. 

وی درخصوص پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ امسال، تصریح کرد: فینال بین شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان واقعاً بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. پیش بینی خیلی سخت است، اما فکر می‌کنم کار به بازی سوم بکشد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

نظر شما