شناسهٔ خبر: 46088223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رتبه ۲۳ هیئت ووشو گلستان در ارزیابی فدراسیون/ درخواست عجیب از استاندار برای جذب حامی مالی

گروه استان‌ها – هیئت ووشو استان گلستان از مجموع ۳۱ هیئت استانی در رتبه نازل بیست و سوم قرار دارد و مسئولان هیئت در اقدامی عجیب از استاندار درخواست جذب حامی مالی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، مجمع سالیانه هیئت ووشو استان گلستان عصر امروز با حضور علی صدیقی دبیر فدراسیون ووشو، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

رئیس هیئت ووشو استان گلستان در این مجمع اظهار داشت: امسال درخواست میزبانی المپیاد دانش آموزی و رقابت‌های تالو را داشتیم که با توجه به شرایط کرونا این اتفاق رخ نداد و امیدواریم سال آینده بتوانیم میزبان مسابقات مهمی باشیم.

صدیقه جهانشاهی افزود: 10 هیئت شهرستانی ووشو در استان گلستان فعال هستند و چهار هیئت دیگر هم آمادگی لازم برای فعالیت را دارند.

وی ادامه داد: 10 مرکز فعال آموزش ووشو در روستاها راه اندازی کردیم تا این رشته را در مناطق روستایی استان توسعه دهیم.

دبیر هیئت ووشو استان گلستان هم با اشاره به برنامه‌های این هیئت در سال 1400 گفت: سال 1400 را سال سکوی پرتاب برای ووشو استان گلستان نام گذاری کردیم و هدف نخست ما در این سال بخش آموزش خواهد بود.

یاسر سجادی‌فر افزود: آموزش داوران را در اولویت قرار داده‌ایم زیرا برگزاری مسابقات با داوران بیشتر و آموزش دیده موجب ارتقای کیفیت خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال به دلیل شرایط کرونا و محدودیت‌ها نتوانستیم برنامه‌های استعدادیابی را اجرا کنیم و امیدواریم سال آینده محدودیت‌ها پایان یابد و برنامه‌های استعدادیابی را اجرا کنیم.

قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان هم در این مجمع اظهار داشت: این آمادگی را داریم که آکادمی یا خانه ووشو را در استان گلستان احداث کنیم تا فضای مناسب‌تری برای فعالیت وجود داشته باشد.

مجمع سالیانه هیئت ووشو استان گلستان به شکلی برگزار شد که اعضای مجمع حتی خودشان را معرفی نکردند چه برسد به اینکه از مشکلات و چالش‌های این رشته در استان بگویند، این در حالی است که طی سال‌های اخیر ووشو همواره منتقدان زیادی در گلستان داشته که آخرین آنها سعید سوخته سرایی ووشوکار گلستانی بود که به همراه تیم مقاومت مقام سوم لیگ برتر ووشو را کسب کرد و هیچ حمایتی از سوی استان نشد و حتی سالن برای تمرین نداشت.

آنچه که گواه عملکرد ضعیف هیئت ووشو استان گلستان طی سال‌های اخیر است، نامه 12 نفر از اعضای مجمع برای استیضاح رئیس هیئت ووشو استان بود که سال گذشته اتفاق افتاد و البته با پادرمیانی رئیس سابق فدراسیون به سرانجام نرسید و البته انتقادهایی که بسیاری از مربیان و ورزشکاران ووشو استان از هیئت دارند و البته عضو مجمع نبودند که نقدهای خود را بیان کنند.

دبیر فدراسیون ووشو در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم که هیئت ووشو استان گلستان در ارزیابی فدراسیون رتبه چندم را در اختیار دارد، گفت: هیئت ووشو استان گلستان در آخرین ارزیابی فدراسیون ووشو از مجموع 31 هیئت استانی در رتبه بیست و سوم قرار دارد و آرزو می‌کنیم هیئت‌های استانی رشد چشمگیری داشته باشند و فعالیت‌ها به شکلی باشد که تمام امتیازات مورد نظر را کسب کنند.

علی صدیقی افزود: فدراسیون ووشو آمادگی دارد انتقادات و پیشنهادات جامعه ووشو استان گلستان را بشنود تا چرخ حرکت ووشو در کشور رو به جلو باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم فعالیت‌های هیئت ووشو استان گلستان در سال آینده بیشتر شود زیرا نگاه و چشم انداز فدراسیون فعالیت‌های بیشتر است و از هیئت‌های استانی توقع داریم.

اما در بخش دوم این مجمع هادی حق شناس استاندار گلستان هم چند دقیقه‌ای حضور یافت که محسن جهانشاهی مشاور رئیس هیئت ووشو گلستان از استاندار خواست تا برای هیئت ووشو استان اسپانسر جذب کند و پاسخ حق شناس این بود که تمام اختیاراتم را به شما می‌دهم و شما سراغ اسپانسر بروید که جهانشاهی بیان کرد من یک بار رفتم و پشیمان هستم.

نکته قابل توجه این است که هیئت ووشو گلستان از استاندار درخواست جذب اسپانسر کرده تا این ضعف را از سر خود باز کند و دست به دامن استاندار گلستان شود.

انتهای پیام/588/ ز

 
 

نظر شما