شناسهٔ خبر: 46083735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چالش بزرگ یزدی در دوئل با شاگردان یحیی؛

مدافع کلیدی نفت محروم از تقابل با پرسپولیس

بازیکن ثابت ترکیب نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم سرانجام به دلیل چهار اخطاره بودن، فرصت حضور در ترکیب نفت را از دست داد و نمی‌تواند تیمش را در جدال هفته آینده با پرسپولیس همراهی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" دریافت 13 گل در 17 مسابقه نشان از عملکرد خوب خط دفاعی نفت مسجدسلیمان دارد که در مرکز آن بهروز نوروزی‌فرد و مصطفی نائیجی‌پور حضور دارند؛ آن‌ها در مصاف روز گذشته مقابل سایپا هم توانستند به خوبی مهاجمان حریف را مهار کنند و اجازه موقعیت‌سازی به خودروسازان را ندادند. نوروزی‌فرد که در تمامی دقایقی لیگ بیستم برای نفت به میدان رفته، در مصافی تن به تن با بازیکن سایپا روی او خطا مرتکب شد تا داور بازی با کارت زرد او را جریمه کند.

 

اخطاری که باعث شد تا چهارمین کارت زرد نوروزی‎فرد در لیگ بیستم به ثبت برسد و او مصاف حساس هفته آینده با پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی از دست بدهد و کادرفنی نفت مسجدسلیمان نیز برای انتخاب جانشین نوروزی‌فرد در دفاع میانی، دچار چالش جدی شود.

پیش از این مدافع نفتی‌ها در جدال با سایپا، نساجی و شهر خودرو اخطار دریافت کرده بود و کارت زردی که روز گذشته گرفت، برای اولین‌بار در لیگ بیستم فرصت حضور در ترکیب نفت را از دست داد.

نظر شما